بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

اصول هم‌نوشت


پستهای با موضوع هم‌نوشت در این وبلاگ پستهایی هستند که با همکاری همه خوانندگان تکمیل خواهد شد.


همه خوانندگان این وبلاگ اعم از کسانی که افتخار آشنایی با آنها را دارم و دوستانی که موردی به اینجا سر می‌زنند و حتی کسانی که فقط یک مرتبه این صفحه را باز می‌کنند اعم از اینکه خود صاحب وبلاگ باشند یا نباشند، من ایشان را بشناسم یا خیر دعوت هستند که در این پستها مشارکت کنند.


دوستان محترم مختارند که هر متنی را که مایلند برای درج در هم‌نوشت از طریق کامنت به بنده ابلاغ نمایند و من موظف خواهم بود که متن دوستان را در پست مذکور با نام خودشان درج کنم.


کسانی که در یک مطلب و یک پست بیش از یک دیدگاه دارند حتما از نظرات مختلف خودشان ما را بی‌نصیب نگذارند. چند دیدگاه بگذارید من هم چند بار  اضافه می‌کنم. خیلی هم خوب و پسندیده. اینجا مکانی برای تضارب آراست حتی بین آرای یک نفر!


روش کار به این طریق است که سوژه هم‌نوشت در عنوان آن پست و تفصیل و تفسیر آن در ابتدای پست توسط من نوشته خواهد شد. برای مثال ممکن است عنوان پست دوست باشد در موضوع هم‌نوشت.

همه کسانی که این پست را مشاهده می‌کنند دعوت هستند در مورد سوژه هم‌نوشت که فرضا در این مثال کلمه دوست است از یک کلمه تا هرقدرکه علاقمند هستند و در حوصله خوانندگان وبلاگ می‌گنجد مطلب را به صورت کامنت آن پست برای من ارسال کنند تا من کامنت ایشان را به صورت قسمتی از پست این هم‌نوشت وارد متن کنم.


در هر هم‌نوشت همیشه به روی همه باز خواهد بود ولو اینکه ماهها از روی آن پست گذشته باشد. من در پانل سمت راست قسمتی را با نام هم‌نوشت گذاشتم که آرشیو هم‌نوشت همیشه در آن آماده دسترسی سریع است. مضافا می‌توانید با کلیک روی موضوع هم‌نوشت کلیه پستهای هم‌نوشت را در یک صفحه ببینید و برای هر کدام که مایل بودید کامنت بگذارید. خوشحال می‌شوم که شما را هم بین نویسندگان این وبلاگ ببینم.


شرایط مطالب ارسالی دوستان:


۱- متن ارسالی باید به طریقی هرچند ضمنی با سوژه اعلام شده مرتبط باشد. این متن می‌تواند از یک کلمه، یک حس تا یک انشا گسترش داشته باشد.


۲- متن ارسالی باید در چارچوب عرف و حال و هوای این وبلاگ مودبانه و به دور از سیاست باشد.


۳- متن ارسالی نباید شخص خاصی بخصوص یکی از دوستان خواننده این وبلاگ را هدف قرار دهد.



پیشاپیش از همکاری شما دوستان سپاسگزارم.

 

                                                     ارادتمند - پ.نون