بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

خانه‌ی اجاره‌ای سابق

  

آقای آرامش عزیز


نشانی پستی جدید مرا خواسته بودید. لطفا قبوض و مرسولات مرا به این نشانی ارسال فرمائید. می‌دانید که روند انتقال نشانی در دوایر دولتی قدری طولانی خواهد بود. پیشاپیش از اظهار لطف شما تشکر می‌کنم. هیچگاه دوران خوشی را که در همسایگی شما بودم از خاطر نخواهم برد.


همراه با بهترین آرزوها

مستأجر سابق شما



نشانی جدید:  میدان موفقیت، ابتدای خیابان رستگاری، بیست‌متری سقوط، کوچه‌ی مرگ.


 


نظرات 4 + ارسال نظر
یه نفر 1 خرداد 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

آرامش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همون چیزی که از من دختر۲۴-۲۳ساله گرفته تاشماآقای میان سال و....هیچ کدوممون نداریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گاهی فکرمی کنم خودکشی جسارته یاحماقت؟

مطلقا مخالفم.

آدمها بعضی وقتها حالشون خوبه بعضی وقتها نه. حال خوب و بد هیچکدوم مطلق و موندگار نیستن.

اگر وقتی که حالشون خوب نیست دکمه‌ی ایجکت خودشون رو فشار بدن معنی قشنگی نداره.

زندگی مثل یه لباس نیست که دل آدمو بزنه و بندازتش دور.

یه نفر 1 خرداد 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

روحی که در درد پخته شود آرام می گیرد. احساسی که درهیچ گوشه ای از هستن آرام نمی تواند یافت آرام می گیرد کسی که می داند کسی از راه نخواهد رسید به یقین می رسد.غم هنگامی بی آرامت می کند که دلواپس شادی هم باشی،آرامش غمگین!سکوت بر سر فریاد. سکونت گرفتن در طوفان!

قشنگ بود. ممنون.

دکتر خودم 1 خرداد 1390 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام همسایه،
نمیدونستم تو کوچه مائید.

:)

هیس 6 خرداد 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

شاید این آرامش
یک دروغ مصلحت آمیز است
که دلم با دل تو میگوید
جای لبخند میان لب من خالی بود
و به دنبال کسی میگشتم
من نمیدانستم
خود من گم شده بود

سلام

سلام هیس عزیز. ممنون از شعر قشنگت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد