بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

امشب ساعت 9


گرگ پاهاشو انداخته روی میز جلوی کاناپه از زیر در رفته و با حوصله هر سی و شیش ثانیه یه بار کانال عوض می‌کنه، هیچکدوم از کنالها هم براش جذابیتی نداره اما این شغل رو دوس داره. 


لیوان قهوه‌ش مدتهاست که یخ کرده و توی اون‌یکی مشتشه. با چشمای بی‌حالتی بی‌نهایتو نگا می‌کنه خوابالود.


حوصله‌م سر می‌ره بهش می‌گم هوی لندهور تو چرا پشماتو کوتاه نمی‌کنی؟ شدی عین هیپیای عهد دقیانوس!


منو عین یکی از همون کانالهای تکراری نگا می‌کنه و می‌گه هفته‌ی پیش که اضافه‌حقوقت بهت ابلاغ شده بودم همین تیپی بودم اون روز یادم میاد اومدی گفتی چطوری خوش‌تیپ‌خان! چه خبره؟ قبض برقتو از لای در کردن تو؟


یه خورده بر و بر نگاش کردم، شونه‌هامو انداختم بالا و دوباره فرو رفتم تو کتاب خودم. پیش خودم فکر می‌کردم انگار راس می‌گه....


همینطور که سرم تو کتابم بود داشتم فکر می‌کردم چقدر این هم‌خونه‌ای عجیب من سی‌پی‌یوش خوب کار می‌کنه،‌ گاهی حاضرجوابیش عصبیم می‌کنه اما کارش حرف نداره! برداشت آدما از محیط اطرافشون همیشه از فیلتر حوادث و حس و حال اون روزشون می‌گذره و رنگ می‌گردونه.


از بالای کتاب یه نگاهی بهش انداختم، ایندفعه با یه دید بی‌طرف، حس کردم بنده‌ی خدا با اون عینک و روب‌دوشامبر و دم‌پاییای روفرشیش طوریشم نیست خداییش. دوس داره موهاشو بلند نگه داره، سلیقه شخصیشه خوب. 



نظرات 11 + ارسال نظر
قزن قلفی 8 خرداد 1390 ساعت 05:07 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir

اون 36 ثانیه رو خوب اومدی !

عادتاً خوب میام مگه اینکه نیام کلاً ؛)

خوش اومدى

مادر بچا 8 خرداد 1390 ساعت 09:54 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/



گرگتو چند روز به ما قرض میدی؟

به شرط اینکه نخواى با زلزله و تسونامى تاقش بزنى :)

خوش اومدى، زودتر خبر میدادى گاوى گوساله میزدیم زمین جلو پاتون !

غواص کاشف! 8 خرداد 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

سلاملکم

تو چرا دست از سر این گرگ بیچاره ورنمیداری؟؟؟
تا تو پک و پوزت میخوره، ناخون و مو و رب دوشامبر و... بیچاره رو علم میکنی؟!
کلا بیچاره همخونه ای های ما!

خوب دیگه، به این گیر ندم گیرامو کجا خالى کنم؟ زر که نزنم، گیرم ندم؟؟!! :)

رعنا 8 خرداد 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://sedayekhamushi.blogsky.com

نتیجه گیریت حرف نداشت...
واقعا برداشت ادما از محیط اطرافشون به حس و حال اون روزشون بستگی داره...
ولی انصافا اگه به همخونه ای جماعت نخوایم گیر بدیم پس به کی گیر بدیم!هان!

هوم ، همیشه همینطوره . پس چى؟ همخونه اى مال همینه!

ب.ا 8 خرداد 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

آی خودت و گرگت رو برم من !

مخلصتیم اخوى، کم پیدایى رفیق :)

امینه 9 خرداد 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

اون وقت همخونه که هستین کدوم یکی تون آشپزی می کنه کدوم یکی ظرف میشوره ؟

آخه کجاى دنیا دیدى گرگا کار خونه کنن ها؟ معلومه دیگه، یه خانوم مسنى میاد این کارا رو میکنه شبام خوب نیس آدم سنگین بخوره، مگه حاضرى و شیر کرنفلکس و تخم مرغ آبپز شام نیستن؟ ؛)

ماه 9 خرداد 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

آی خوشم میاد از ایت همخونه ات...

بچه ى محجوب و خیلى مؤدب و فرهیخته ایه فقط دندوناش خیلى تیزه ؛)

یه نفر 9 خرداد 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

هرکس توهرمقطعی اززمان یه جورحال می کنه.بایدبذارین تاوقتی ضرری واسه بقیه نداره به حال خودش باشه.
یکی حال میکنه موهاش بلندباشه یکی حال می کنه بره دختربازی یکی دوس داره غرق کتاب وعلم شه یکی دوس داره غرق کارشه یکی فشن میشه و........

اوهوم، على الخصوص که اگه بگى نظرات و گیرام ذره اى تو تصمیمات حضرت والا خللى ایجاد میکنه کلاً نه خیر ؛)

نون 9 خرداد 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.inky.blogsky.com

بهتره سرت توی کتاب خودت باشه و کاری به اون نداشته باشی. آخه از جنتلمنی مثل شما بعیده!

دوست دارم از نزدیک ببینمش! :)

چه بعدى داره؟ جنتلمنام تو زندگى خصوصیشون نیاز دارن گیر بدن نق بزنن غر و لند کنن کش و قوس برن، خرت خرت خودشونو بخارونن و خیلى کاراى بدبد دیگه!!

اگه ببینیش عاشقش میشى در منتهاى خشونت متینه ولى اصلاً رو نمیده راحت گاردشو باز نمیکنه برا تازه واردا...

نوشا 10 خرداد 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

ای وای چقدر من بعضی وقتها شبیه این گرگه ام ...

:) عجیب نیست! شاید اون شکل تو باشه ;)

نون 10 خرداد 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.inky.blogsky.com

اما نه تازه واردایی مثل من!

بله البته به کیفیت تازه وارد بسیار بستگى داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد