بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

لوباتری


چراغ لوباتری پ.نون روشن شده...........


چراشم نمی‌دونه. هنوز ماه مبارک شروع نشده! انگار باتریاش فاسد شدن.


اه!



پ.نون:

اینجا پشت میز کار پ.نون. همه‌چیز به هم ریخته از جاشم نمی‌تونه جم بخوره.... آی‌لاویو پی‌ام‌سی....




نظرات 10 + ارسال نظر
میم ب 4 مرداد 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

هوممم

میفهمم چی میگی

خوبه یا بده که می‌فهمی؟ به تعبیری هردو...

خودم 4 مرداد 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

نگو که ماه رمضونی نمیخوای بیای!

همچین برنامه‌ریزیی از الآن ندارم. آدمی که عادت به حرف زدن داره حرف نزنه می‌ترکه. فقط اگه نای حرف زدن نداشته باشه نمی‌دونم.

الآن که دارم نق مفت می‌زنم. تا ببینیم.

تو 4 مرداد 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

خاموش شدی خبر نداری... تازهمیگی لو باتری هستی...؟

اونایی که خاموشن چطورین مگه؟

یه نفر 4 مرداد 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام
یه پیشنهادماه رمضونی بدم؟

سلام چرا سؤال میکنی؟ بگو خوب.

یه نفر 5 مرداد 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

شماکه اعتقادات مذهبی دارین میشه لطفا توماه رمضون امسال روزی یک جزء معنی فارسی قرآن رو بخونین؟
لطفا این پیشنهادروبه بقیه هم بدین

البته من خیلی برام فرقی نمیکنه عربی بخونم یا فارسی یا انگلیسی، کلاً چیزی حالیم نمیشه :)))

ب.ا 5 مرداد 1390 ساعت 01:12 ق.ظ

:)))))))) پی ام سی رو خوب اومدی !!!

[ بدون نام ] 5 مرداد 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

اگه یه یه شارژر خوب پیدا کردی به منم قرض بده ماه رمضونی دعات میکنم.باز تو لو باتری هستی من فکر کنم کلا باتریم عیب کرده

باشه حتما.

باتری ماه چند ولتیه؟ :)

ماه 5 مرداد 1390 ساعت 02:06 ب.ظ

:))) نه مثل اینکه باتریت سالمه فقط شارژ میخواد.

;)

آل..... 8 مرداد 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

منم از شروع ماه مبارک میترسم یه جورایی........احساس ناتوانی میکنم

سریع عادت می‌شه. یه کم روال زندگی عوض می‌شه...

عابر 25 مرداد 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://photonote.blogfa.com

باتریت لو رفته :)

چه جورم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد