بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

غریق


در یک آب مواج و متلاطم سالها شنا می‌کنی، دست و پا می‌زنی. گاه غرق می‌شوی و نجات پیدا می‌کنی. تجربه می‌کنی که از موجها چگونه به نفع خودت استفاده کنی. موفق می‌شوی و سرانجام به ساحل می‌رسی.


خودت را روی شنهای گرم ساحلی رها می‌کنی و از تماس موجکهای آرام ساحلی با پوستت لذت می‌بری. بلند می‌شوی و اطرافت را می‌پایی.


اطرافت را شناسایی می‌کنی و می‌بینی تمام این سالها در حوضچه‌ی تفریحی کوچکی درگیر خودت بوده‌ای. تابیده‌ای و پیچیده‌ای. در تمام این مدت دور خودت چرخیده‌ای و دنیای هولناکی را برای خودت ساخته‌ای به دلیل خود خودت.


آنقدر خودمان را کوچک و مشکلاتمان را بزرگ می‌کنیم که یک عمر در یک هیچ می‌گذرانیم و نامش را تلاش برای بقا می‌گذاریم.



نظرات 15 + ارسال نظر
خودم 8 مرداد 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

ع ا د ت.

ض ع ف .

آل... 8 مرداد 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

خوب چه کار کنیم؟؟!! سلام

آدم باید با چشم باز زندگی کنه و واقعیتها رو ببینه نه اون چیزیو که برا خودش از زندگی تفسیر می‌کنه. چطوریشو اگه فهمیدی به منم بگو. سلام.

آل.... 8 مرداد 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

در جواب خودم باید بگم همون مختصر و مفید شما جوابگوست!! کلی حال کردم باهاش

:) یحتمل

شهرزاد 8 مرداد 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

تلاش برای بقا... حاکم شدن قانون جنگل... همان که خودم گفتم:
آدما رو باید خشک کرد و با سنجاق چسبوندشون به قاب!
این جوری بهتره فکر کنم!

در بهترین شرایط :)

ماه 8 مرداد 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

بعضیام بعد از تحمل این همه مرارت و رنج به ساحل هم نمیرسن!
بازم؛ اونی که رسیده!

همینطوره، خوش شانساش میرسن.

میم ب 8 مرداد 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

چقدر یعنی آدم پست تکراری بذاره :)

همون پست قبلیت هم که عین همین بود :))

فقط اینجا کمی فارسی را پاس داشتی

لابد حرفام تموم شده که به حرف مزخرف تکراری افتادم. ببخشید.

بــاران 9 مرداد 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://the-rain.blogsky.com

هرکدوم یه جور بدبختن ... هم اونی که نمیرسه / هم اونی که میرسه و دنیاش آوار میشه رو سرش ...
بقای به هیـــچ ! ماندن برای هیچ و پوچ ... که نفسی بیاد و بره و نگن مُرده .

همینطوره

میم ب 9 مرداد 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

ای بابا ما یه چرتی گفتیم

قصدم این بود که هیچ ربطی به پست " پست مدرن " قبلیت نداشت

ولی نظر خودم دقیقاً همینه.

ماه 10 مرداد 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

ولی به نظر من حرفات تکراری نیست، شاید که از یه درددل سرچشمه بگیرن ولی هر دفعه یه جور تازه بیان میشه،حتی اون مختصر ومفیدت:)
همشون از یه دید باز بیان میشن که یه جورایی به دل میشینه

متشکرم ماه عزیز.

اون مختصر و مفید بیشتر به دلدرد مربوط میشه تا درد دل :)

ب.ا 10 مرداد 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

گاهی هم دقیقا عکسش اتفاق میفته متاسفانه..
یه لگن رو به خیالت خودت پر از آب گرم کردی و نشستی توش که هموروئیدت آروم بگیره بعد می بینی که موجهای کوچیک داره می خوره به پاهات محل نمی ذاری و در واقع فکر می کنی قدرت تخیلت اینقدر قوی شده که احساساتت برات ملموس شدن . کم کم بدون اینکه حالیت بشه آبهای متلاطم مواج می بلعنت و تازه می فهمی افتاذه بودی توی یه اقیانوس
و از بس آب بالا پایینت کرده از حال رفتی و خواب لگن می بینی ..
خیلی وقتها می شه که مسائل دور و برمون رو اونقدر جدی نمی گیریم تا آب ببرتمون.

همینطوره، مزاج آدمها مختلفه مرضهاشونم به تبع متشتته . اینجورشم مخصوص بیخیالهاست.

فرفری...! 10 مرداد 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

یه بار تو گوگل پلاس نوشتم : آنقدر در خودم غرق شده ام ...

و شهرزاد جواب داد :
گم شدم در راه سودا رهنمایا ره نمای
صبرم از پای اندر آمد دستگیرا دست گیر
"سعدی"

دست مصلح خان و شهرزاد و تو درد نکنه جالب بود :)

وکیل الرعایا 10 مرداد 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

آفرین ... واقعا لذت بردم از طرز گفتاری ت ...
ما آدم ها این بازی رو دوست داریم ... تلاش برای رسیدن ، رسیدن ، خراب کردن آنچه ساخته ای ! دوباره از نو ...
یک بازی بی پایان . ترکیبی از بازی های دیگران را راضی نگه دار و کامل باش ...

بازیهای زیادی داریم، دیگران را خراب کن و پله بساز، تنها غرق نشو چند نفر را همراه خودت نابود کن، بمان به هر قیمت، بازیهای سنتی ما آدمها...

ممنون

خودم 10 مرداد 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://porpot.blogsky.com/

میگم نکنه رفتی تبلیغ؟
نیستی چند روزه.

کم هستم، اثر مشترکی از نت احمقانه ی احمقانه ی کند قطع و سر شلوغ پ.نونانه و مورال لو....

ماه 11 مرداد 1390 ساعت 02:18 ق.ظ

خواهش میکنم


دقیقا:))

:)

قطره 12 مرداد 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.adrop.blogfa.com

فقط از این نیست که مشکلاتمونو بزرگ میکنیم... این کارو میکنیم ها، درسته... ولی قبلش دنیامونو کوچیک میکنیم.

راست میگی اینم درسته.

سلام و خوش اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد