بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

پرندگان انتقام‌جوی پول‌ساز


انگری‌بردز بلای مهلک جامعه متمدن ایران و جهان!!


دیشب جایی بودم که تعدادی افراد عاقل بالغ متمدن دور هم جمع بودیم. بد هم نبود جای همگی دوستان خالی. حرفهای معمولی چطوری و دیگه چه خبرا و از این حرفا که تموم شد کم‌کم به طور طبیعی حلقه‌ی صحبتها به امکانات موبایلها همگرا شد و رسید به جایی که دوتا دوتا و سه‌تا سه‌تا سراشون رفت توی موبایلهای فی‌مابین و اول بحث همیشگی "آندروید بهتر است یا اپل" جایگزین مناسب "پول بهتر است یا ثروت" پیش‌کشیده شد و متعاقبا برنامه‌های قابل اینستال و قابل اجرا و در نتیجه همه مذاکرات چه بازیهایی داری و لبّ کلام انگری‌بردزو تا چه لِوِلی رسوندی؟


کم‌کم دیدم که موزیک جان‌بخش دیریریم دیم دیم انگری بردز و جیغهای انتقام‌جوینده‌ی پرندگان عصبانی از گوشه و کنار بلند شده. بعضیها از صفحه‌ی کوچک موبایل و بعضیها از صفحه دلباز پدهای جدیدتر. واقعا هم همه با علاقه مشغول به رخ‌کشیدن قابلیتهای کسب‌شده‌مون بودیم در امر خطیر نابود‌سازی دشمنها و ساخت‌و سازهاشون. اینجا رو باید از ضربه مستقیم استفاده کنی، نه من از حمله هوایی با قوس بلند استفاده می‌کنم بهتر جواب می‌ده.


به فکر افتادم که آیا این کار خوبه یا بد؟ قطعا از نشستن و پشت سر این و اون غیبت کردن که بهتره اما به نظرم از خیلی کارهای دیگه بهتر نیست. امروز به این مطلب فکر می‌کردم که این تبی نیست که فقط دامن من و دوستانم رو گرفته باشه. با یه سرچ توی دنیای اطلاعات نتایج بامزه‌ای گرفتم.


اول اینکه این بازی به ظاهر ساده قیمت شرکت سازنده‌ش رو از مرز یک و دودهم میلیارد دلار گذرونده!!


یه تعداد عکس جالب هم پیدا کرده بودم که با این پیکوفایل قشنگ، سایت هوست پیشنهادی حاجی بلاگ‌سکای نتونستم چیزیو آپلود کنم. طوری نیست برات تعریف می‌کنم.


یه عکس دیدم از کیک تولد انگری‌بردز! به قد و اندازه یه میز ناهارخوری! جک و جونورها و چیزمیزهایی که توی صفحه انگری بردز می‌بینی همه‌ش اونجا با مصالح خوردنی ساخته شده!!


کلی اسباب‌بازی کوچیک و بزرگ از شخصیتهای عصبانی و دشمنهاشون برای سنین مختلف کودکان.


بازیهای کارتی حافظه‌ای، بازیهای صفحه‌ای و جورواجور انگری‌بردز که خارج از صفحه‌ی موبایل و پدها روی میز چیده می‌شن و بچه‌ها با جوجه‌های مختلفشون میفتن به جون آدم‌بدا!


جالبترین خبری که خوندم این بود که شرکت دویچ‌تلکام پدر شرکت تی‌موبایل توی یه میدون یه مجموعه‌ی گنده‌ی انگری‌بردز درست کرده در سایز ساختمونهای چند‌طبقه و با یه دوشاخه عظیم‌الجثه یه انگری‌بردز دنیای واقعی رو مدل کرده! اتفاقا کلیپشم یه وقتی دیده بودم شایدم یه گوشه کناری داشته باشم کلیپشو.


تبلیغات، تبلیغات دنیای متمدن امروزی سر یه چیز خیلی کم‌اهمیت که می‌شه از توش بالای میلیارد دلار درآمد داشت! یعنی چیزی در حدود یه دونه یک و چهارده تا صفر جلوش از وجه رایج مملکتی ما. می‌بینی مخ اقتصادی کجا خوابیده؟ وسط دوتا چشای یه جوجه عصبانی با سگرمه‌ کلفت و سیاه!


نظرات 8 + ارسال نظر
افسانه 22 مرداد 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://donyaafsaneh.blogsky.com/

سلام مطالب زیبایتان را خوندم بسیار عالی بود

بسیار عالی که نبود اما ممنون :)

ماه 22 مرداد 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

من که سعی کردم خودمو در گیر این بازیها نکنم چون میدونم اگه شروع کنم دیگه نمیتونم ولش کنم تا گوشیم عوض شه!
اینم از اون حرفاست نه؟!!
بله از کجا فهمیدی؟!

کار درستیه. منم زیاد نمی‌تونم طاقتشو بیارم دیوونه می‌شم :) دیوونه‌تر!

هویج خوردم باهوش شدم ;)

آل.... 22 مرداد 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

وااااییییییی من که معتاد شدم خرااابب با همه ی گرفتاریام سحرا میشینم بازی میکنم !فک کن.....

خوب دیگه :)

خودم 22 مرداد 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

لذت بردم از تحلیلت.

از تجزیه بیشتر خوشت میاد یا تحلیل؟ :)

وکیل الرعایا 22 مرداد 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

بعلهههههه ...! مغزهای اقتصادی در گوشه و کنار دنیا بیکار ننشسته ان که برادر من! تو این مملکت عزیز ماست که دختر مردم و به خاطر بدحجابی اونقدر میزنن تا جان به جان آفرین تسلیم کنه!!! اونوقت میلیارد میلیارد پول از میهن انقلابی و سربلند ماست که میره اون سر دنیا ... مشغولیات ما جوونها ( به دلیل همون مسائل ممیزی که اون بالا عرض کردم!) شده همین بازی های بی خطر !!!! درست عین همون کبریت بی خطر خودمون!!!
حالا تو هم بازی ت و بکن ... به این چیزاش هم فکر نکن ... البته اگه می تونی ...

آره بابا من جوجه کشیمو میکنم با کش :)

نوشا 22 مرداد 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

منم انگری برد دوست دارم ولی نه زیاد ... بیشتر ترجیح میدم تخته نرد بازی کنم ... وقتایی که می خوام فکر کنم یا از شر فکر کردن به یه چیزی راحت بشم انگری بردز بازی میکنم ...

اوهوم برا آزاد کردن فکر چیز خوبیه، شیش دنگ حواستو جمع خودش میکنه .

غواص کاشف! 23 مرداد 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

من که اولین بار بود اسمشو از تو میشنوم!
خدارو شکر:)

راحت :)

خودم 26 مرداد 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

هم از تجزیه و هم از تحلیل،
چون اینجا چیزی نبود که تو بخوای اول تجزیه‌ش کنی که بعد تحلیلش کنی گفتم از تحلیلت خوشم اومد (:

یاد اون جکه افتادم که معلمه میگفت تجزیه ت خوبه اما مرده شور ترکیبتو ببره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد