بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

داشته‌ی نداشته



گرمای حضور داشته‌ات را تنها لحظه‌ای حس خواهی‌کرد که سرمای غیبتش تنت را بسوزاند...




نظرات 7 + ارسال نظر
وکیل الرعایا 10 مهر 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://razeman.blogsky.com


انگاری همیشه باید زور بالا سرمون باشه ... زبون نفهمی تا چه حد آخه؟؟!!!( خودم و گفتم ها ... جسارت نشه )

یعنی می‌گی به زور می‌شه اونوقت؟

آل... 10 مهر 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

بارها این جمله رو خوندم .........

اقلیما 10 مهر 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام.مرسی بایت لطفی که کردید.خیلی به دردم خورد.
اینم یه شعر از فروغی برای تشکر!فقط ببخشید اگه دوست نداشتین به خاطر اینه که سلیقه شعری تونا نمی دونستم.می خواستم از شعرایی که خودم دوست دارم بنویسم ولی چون گفته بودین از فروغی خوش تون اومده،کلی گشتم توی دیوانش تا اینا پیدا کردم.
اگه دوست نداشتین به خوبی فروغی ببخشید.
بازم سپاس.

غمش را غیر دل سر منزلی نیست
ولی آن هم نصیب هر دلی نیست
کسی عاشق نمی بینم وگر نه
میان جان و جانان حایلی نیست
کی اش مجنون لیلی می توان گفت
کسی کافسانه در هر محفلی نیست
کجا گردد قبول خواجه ی ما
غلامی را که بخت مقبلی نیست
نشاطی هست در قربانگه عشق
که مقتولی ملول از قاتلی نیست
شرابی خورده ام از جام طفلی
که در خم خانه ی هر کاملی نیست
من از این بی حاصلی حاصل گرفتم
وزین خوش تر کسی را حاصلی نیست
سر کوی عدم گشتم که آنجا
دو عالم را وجود قابلی نیست
شدستم غرق دریایی که هرگز
غریقش را امید ساحلی نیست
من و آن صورت زیبا فروغی
که این معنی به هر آب و گلی نیست

شعر زیباییه ممنون

تو 10 مهر 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

این پست بوسیدنیه...

آره بعد از کلی مطلب تفصیلی :)

عابر 11 مهر 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://photonote.blogsky.com

کارمون شده این:
نرسیدن و توصیف هر چه سوزاننده تر از نرسیدن

این مسابقه جز جگربار کی تموم میشه!
من دیگه خسته شدم از نرسیدنا
بس نیست؟

همه شبیه هم شدیم دیگه
داغدار از نرسیدن ها و فراری از داشته ها

خیلی غر زدما
اعصاب ندارم :)

نو پرابلم :)

وکیل الرعایا 11 مهر 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

نه بابا ... کسی که نخواد بفهمه حتی اگه زور هم بالا سرش باشه بازم نمی فهمه ... چون خودش و به خواب زده ...!

اوهوم

بهزاد امیر ملک 11 مهر 1390 ساعت 02:27 ب.ظ


---------------------

---

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد