بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

پ.نونه!


خواب می‌دیدم که منشی دکتر زنان شدم!!! یه خواب مفصل و دارای جزئیات!


تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل :)


تجربه‌ی خنده‌داری بود. آدم در موقعیت عوضی!!



پ.نون:

امشب می‌خوام باش برم اتاق عمل :)


پ.نون:

یه نفر سریع یه چیز مناسب نشون من بده که نابودش کنم، لطفا!!!!!!


نظرات 10 + ارسال نظر
آل.... 18 مهر 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

:)

آل.... 18 مهر 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

ترو خدا یه چیز مناسب نشون پ نون بدین تا بابونه رو نابود نکرده!!!!!

:)) سه دو یک!

تو 18 مهر 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

حالا این خوابه فایده ای هم داشت تهش یا نه...؟
به چیزی رسیدی...؟ :))

آره!!! کلی زیر میزی گرفتم وووو.... عجب خریم! :(

[ بدون نام ] 18 مهر 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

همین پ نون بودی با ریش و سبیل،یا مانتو تنت بود؟!
حالا شاید امشب دکتر شدی گو اینکه به آقایون مجوز نمیدن ولی تو خوابتو ببین!

نه همین که هستم! یه دختره بود میخواست بی نوبت بره تو منم شاکی شدم زدمش زیر بغل انداختمش بیرون، نفهمیدم دم‌بریده چیکار کرد بعد یه ربع با نیش باز از تو مطب اومد بیرون! :)

سعی خودمو میکنم ببینم چی میشه.

ماه 19 مهر 1390 ساعت 04:03 ق.ظ

این من بودم

آره یه نگاه کردم گوشه‌ی آسمون پیدات کردم :)

سنجاب 19 مهر 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

خوابشم غنیمته!

به عنوان یه تجربه گذرا بامزه س اما به عنوان شغل مگه دکتر باشم و آی پول پاروکنم !! :)

زهرا 19 مهر 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.ghasedak-flight.blogfa.com

ای خدا!

لینک شدید ...

سلام، چه خوب :)

وکیل الرعایا 19 مهر 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

وای ... خیلی وقته نیومدم اینجا... چه پست بامزه ای بود ... یه تعابیری باید داشته باشه ... نمی دونم والله ... منم یه بار خواب دیدم هم مرد هستم و هم زن ...!!! یعنی دو نفر بودما نه اینکه یک نفر با دوجنسیت !!! بعد اون دو نفر با هم ازدواج کرده بودن بنده خداها داشتن دنبال خونه ی مناسب می گشتن واسه شروع زندگی !!! خواب و ببین تو رو خدا!!! مردم خواب می بینن ( شما رو عرض می کنم ) منم خواب می بینم !!!
در ضمن مسابقه یادم نرفته !!!به زودی انشالله ...

تو دیگه خوابت زده رو دست من! خواب عجیب من این بود که موش صحرایی بودم و زیر زمین زندگی میکردم! اما دو نفر خیلی خاصه!!

سخت نگیر اگه میل و رغبت و فرصتت جور شد بیا بنویس خوشحال میشم استنتاج تو رو بدونم.

اقلیما 20 مهر 1390 ساعت 07:57 ق.ظ

مای گاد!!

بهم نمیاد؟ :)

قزن قلفی 20 مهر 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

شب سنگین نخور برادر من ... این بار تقریبا به خیر گذشت (میگم تقریبا چون نمیگی دقیق چیکارا کردی !! ) دفعه بعد معلوم نیس سر از کدوم محله ناجوری دربیاری تو خواب !!!
از ماگفتن بود ....

ما جماعت متقین غیر از قوت لایموت مگه چیزی میخوریم؟؟!! :) نونی پنیری سبزیی کباب بره‌ای قوزیی کله‌ پاچه‌ای باشه مثلاً!! :)

حواسم هست، ونک به پایین مطب نمیزنم، هوای سنگین برا پوستم ضرر داره ؛) :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد