بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

57٪


چند روز دیگه با همین سرعت پست بذارم معلوم می‌شه چقدر خل شدم.


فعلا حدود 43٪ به بالا تأیید شده، تا ببینیم...



گرگ می‌گه این چند روزا دارم ازت می‌ترسم نکنه شب بیای بالا سرم بخوریم!! دندونامو نشونش دادم و گفتم شب درو از تو قفل کن! خیال کردی من ماههای اول که اینجا بودی چیکار می‌کردم؟



نظرات 7 + ارسال نظر
سنجاب 25 مهر 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

خیالی نیست!منم اینجوری بودم خوب شدم...
فقط باید تمرین کنی...یعنی جلوی بروز شدنت رو بگیری!

به روز شدن در مورد من علت نیست ، معلوله، علامته، شاید منظورت اینه که جلوی اون حالمو بگیرم، درسته و حق با توه اما اگه میتونستم تا الان کرده بودم. مگه مرور زمان به کمکم بیاد.

تو 25 مهر 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

...

.

قزن قلفی 26 مهر 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir

کاشکی منم برای بروز دادن حال بد اینروزام یه راهی پیدا میکردم. حتی تند تند آپ کردن....
خفه خونی گرفتم که بیا و ببین ... هرکی رد میشه بلا نسبت یه کارخرابی رو سرم میکنه و منم بربر نیگاش میکنم . از اون بدتر یه لبخند ملیح هم بهش میزنم .بدبختیش اینجاس که از خدا هم دارم هی پشت پا میخورم.......ببین دیگه وضع چقدر خرابه. خیلی شاکیم از دستش . خیلی به نفع میگیره !!!!
دارم میترکم از بغض فروخورده ....

من و تو که پشت پرده رو نمیبینیم. این دو روزه اصلا کلش به ضرر آدم باشه به شرط! طور بدی نمیشه. اما از یه طرف طاقت آدمم یه ظرفیتی داره...

اقلیما 26 مهر 1390 ساعت 07:35 ق.ظ

ایش!!!چه گرگه لوسی...
اینقدر تعریفشا کرده بودید من فکر می کردم فرهیخته تر از این حرفا باشه!

چون از ظاهر من فهمیده حالم خوب نیست لوسه؟ شایدم لوس باشه اما دلش خواسته اینطوری نگرانیشو از حال همخونه‌ش ابراز کنه.

اقلیما 26 مهر 1390 ساعت 07:46 ق.ظ

یادم رفت بگم راستی:من که این حال بدتون که باعث میشه تند تند آپ کنید را ترجیح می دم به...
ولی امیدوارم زود برطرف بشه!
به قول خودتون: سخت نگیر!

تو چرا خودزنی کردی؟

عابر 1 آبان 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://photonote.blogsky.com

سلام

چند وقت بود نظر نمیشد گذاشت رو پستاتون...

حرفو نباید اسیر کرد...

درگیری فکری زیادی داشتم، هنوزم دارم اما ....

خودم 20 آبان 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

واو! پ.نون یه چیز اومد تو ذهنم الان، وقتی پاراگراف آخر رو خوندم،
اون نفر سومتون کجاست؟ همونی که تو و گرگ ازش شقه شدین؟ چی شد اون؟

کدوم؟ نفهمیدم کیو میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد