بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!


از اظهار لطف همه‌تون خیلی ممنون.


از بستن نظردهی قصد جلوگیری از ورود حرفها رو نداشتم و ندارم. فقط درگیری فکری و حس ویرانگریی که مستحضر حضورتون هست. دلم نمی‌خواست وبلاگو کلا بکشم نتیجتا خواستم یه مدت نباشم که بتونم خودمو کنترل کنم.


پیامهای دوستان و اظهار لطفشون باعث شد که زودتر در اینجا رو باز کنم.


متشکرم.


سعی می‌کنم روند اینجا رو کج‌دار و مریز حفظ کنم.



نظرات 3 + ارسال نظر
آل... 1 آبان 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام خوشحالم که ظاهرا همه چی به حالت عادی برگشت! امیدوارم همه درگیری ها برطرف شن

ممنون

عابر 3 آبان 1390 ساعت 08:41 ق.ظ http://photonote.blogsky.com

از کسانیکه "کج دارو مریز" و درست مینویسن خوشم میاد
دقیق مثل کسانیکه خیلی خوش خط هستن

این خیلی چیزا رو بهم ثابت میکنه...

آدم معتدل خوش‌خط و درست می‌نویسه، معتدل! :)

خودم 20 آبان 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

بنده اگه پیام ندادم اونوقت ترسیدم که جسارت شه و فضولی در امور شخصی به حساب بیاد، وگرنه قصدش بود و فضولی بسی تحریک‌ناک بود.
به هر حال خوش‌فکرم که هستی.

پ.ن: مریز یعنی چی؟

کار خوبی کردی. بعضی وقتا به قدری از خودم و هرچی که مال منه ناراضیم که نمیفهمم دیگران چطور ممکنه به این موجود نفرت‌انگیز فکر کنن حتی.

مریز فعل نهیه همون طور که دار فعل امره. یه چیز ریختنی رو وقتی تو دستت داری در نظر بگیر بهت میگم کجش کن اما نریزش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد