بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

همکلاسای تپل


گرگ دیروز از در اومد تو دیدم چشماش داره برق می‌زنه.


بهش می‌گم چیه کبکت خروس می‌خونه.


مثل اینکه فتحی کرده باشه می‌گه امروز رفتم کلاس زبان ثبت نام کردم.


با تعجب می‌گم خوب؟


می‌گه مختلطه!


می‌پرسم ده؟ ای‌ول! چنتا دخترین چنتا پسر؟


می‌گه دختر پسریشونو نگا نکردم! سه تا گوسفند تپل تو کلاسمونن!!!!



پ.نون:


بی‌ربط ولی قشنگ. این شعرای گنجور هست که هر دفعه کنار صفحه اتفاقی می‌نویسه، این دفعه دیدم از مصلح‌الدین یه بیت بی‌نظیر گذاشته.


غـم به تولای تو بخریده‌ام
جان به تمنای تو بفروخته

غزل خیلی قشنگیه، بیت اولش اینه:

ای رخ چون آینه افروخته
الحـذر از آه مـن سوخته

هیچوقت گفتم چقدر به این مصلح نالوطی حسودیم می‌شه؟ بعله می‌شه! مثه سگ!


نظرات 3 + ارسال نظر
عابر 30 آبان 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://photonote.blogsky.com

من نه دیدم سگ حسودی کنه
نه دیدم بترسه
نه دیدم دروغ بگه

اما همه میگن: دروغ میگی مث سگ
می ترسی عین سگ

شما هم که حسودیت میشه مث سگ


بیچاره سگ :)
منم حسودیم میشه مثل بچه اول به بچه دوم :)

یه سالی یه پستی تو یه وبلاگی گذاشتم با عنوان وکیل مدافع خر!

و توی اون پست یه دفاع تمام قد از خر کردم :) شایدم یه روزی برا سگ!

وکیل الرعایا 30 آبان 1390 ساعت 12:58 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

از گرگتون می پرسیدی آدرس کلاس زبانشونو به من می دادی ... بد جور تو کف کلاس زبان مختلطم !!!

از جناب گرگ هر اطلاعاتی درز نمیکنه که! لطایف الحیلی باید و ظرایف الحکمی :)

آل 1 آذر 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد