بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

چی


رفتم یه آزمایش کامل دادم که ببینم چه مرگمه. نتیجه اومد که هیچ مرگت نیست.


آدم عاقل خدا رو شکر می‌کنه که چه خوب هیچیم نیست.


آدم احمق اعصابش خورد می‌شه که اگه هیچیم نیست پس چرا همه‌چیم هست؟


یکی یه چی مناسب بهم نشون بده لطفا!



قابل توجه دوستانی که می‌خوان اون چی معروف رو بهم آدرس بدن عرض کنم که نه خیر! قبول نیست اون که خیلی تابلوه ;)



نظرات 12 + ارسال نظر
آل.. 7 آذر 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

اون اعصابه که همه چی وهیچ چیه!! هممون همینطوریم!! سلام

سلام :)

[ بدون نام ] 7 آذر 1390 ساعت 09:13 ب.ظ

یعنی من هروقت از دکتر برمیگردم تا دوساعت دارم به این دکترا چیز می گم.حتی یه وقتایی گریه هم می کنم!!!بعد مامانم میگن تو حالت خوبه؟اصلا معلومه چته؟دلت می خواست دکتر حتما بهت بگه یه مرگیت هست؟
اون وقت من همینطور که دارم فین فین می کنم میگم آخه چرا اگه هیچ مرگیم نیست یه مرگیم هست؟(یعنی کلن همیشه این موضوع برای من معضل بوده ها!!!)
*بی ربط نوشت1:یکی از دلایلی که باعث میشه بیام اینجا اینه که ظاهر این کلمات خیلی شبیه عمق من هستن انگار!هعی....!!!!!
*بی ربط نوشت2:دیشب توی اخبار می گفت روباه اینترنتی دستگیر شد...بعد من همین طور ناخودآگاه یاد گرگ شما افتادم:) همون موقعم خواهرم میگه بیام براتون بنویسم که شما مراقب گرگ تون باشین!:)

اینجور حرفا رو ممکنه خیلی آدما تجربه کرده باشن ولی معمولا آدما از کنار تکراریا و معمولیا بیخیال رد میشن ، من دوس دارم بعضی وقتا زیر و بالاشون کنم به عنوان سرگرمی ذهنی.
مرسی که نگران گرگ هستین اون زرنگه گرگین کارت داره :) خواهرت جزو دوستان خاموش منه؟ سلام خوبی؟ (این برای خواهر!) :)

ماه 8 آذر 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام اون دوتا کامنت بالایی یعنی همون خانم هستن؟محض کنجکاوی پرسیدم.
اونی که دنبالشی تو خون و...که پیدا نمیشه!

دومی، نگفتم کجا نیست که :)

عابر 8 آذر 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://photonote.blogsky.com

از آنجاییکه مطمئنم از آدمهای دسته دوم نیستین :)واسه شما چیزی برای نشون دادن ندارم.

اما به اون دسته آدمهای دوم باید عرض کنم که براشون از خدا طلب یه بیماری سخت اما زود گذر مثل میکنم که قدر عافیت رو بدونن برن به جای این فکرا یه کار مفید انجام بدن زکات سلامتیشون
والا با این نوناشون

خیلیم شایعه این روزا بیماری :)

من فکر کنم یه کم شده باشم علی‌الظاهر!

این پ ها قدر نوناشون رو نمی‌دونن ;)

رعنا 8 آذر 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://sedayekhamush.blogsky.com

این چند وقته هرچی فیلم دیدم شخصیتاش هیچیشون نیست ولی یه چیشون هست!
بعد تهش انقدر میپیچند به خودشون که به جنون میرسند،ای کاش اون یه چیه کشف بشه والا اصلا دوست ندارم آخر و عاقبتم مثل این فیلمای معناگرا بشه!
چه جالبه که این روزا ما آدما نمیدونیم که اصلا چمونه!؟

بعضی فیلمای معناگرا هستن که از شدت هنریت انگار کسر شأنشون میشه آخر و عاقبت معقولی رو برا سوژه داستان فرض کنن آدم دق میکنه .

[ بدون نام ] 8 آذر 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

خواهرم از شنونده های خاموشه!زیاد اهل نت و وب گردی نیست ولی تقریبا از حال و هوای بیشتر جاهایی که من سرمی زنم و می خونم خبر داره!
اون چیز تابلو بابونه نیست احیانا؟:)

آها یعنی ریموت از رله تو باخبر میشه؟

بابونه؟ دست درد نکنه :)

تو 8 آذر 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

لوس...

هرچی میگردم یه قافیه مناسب براش پیدا نمیکنم بنابراین سکوت اتخاذ میکنم :)

adonis 10 آذر 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.lose.blogfa.con

برعکس من....

هیچیم نیس....
اما همه می گم همه چیمه!!!!

سلام و خوش اومدی

این خیلی خوبه که آدم به خودش ایمان داشته باشه . دیگران هرچی میخوان بگن :)

[ بدون نام ] 11 آذر 1390 ساعت 08:28 ق.ظ

...و دشواری بودن را
و دشواری زیستن را
و دشواری عشق را
ای دانای بی نیاز توانا
به پاکی ابرهای دور
و به پاکی سنگ های باکره ی هرگز لمس نشده
و پاکی ستاره هایی که هرگز فتح نمی شوند
و کوچکی دست های ما
و درماندگی بزرگ ما
و نادانی های بی کران ما
ای آسان کننده ی سخت ها
بر ما آسان کن...
آمین

آمین

چه متن زیبایی

خودم 12 آذر 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

اصن تابلو، تو حالا بیا ببین، شاید پسندیدی :دی

:)

وکیل الرعایا 15 آذر 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

یه چی که چه عرض کنم ... خیلی چیامون هست ... درد ندانستنه آقا ... ندانستن !

این ندانستن بعضی وقتام نعمته! یعنی خیلی وقتا.

وکیل الرعایا 17 آذر 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

بله خوب البته ... نمیشه از این هم گذشت که : شکر نعمت نعمتت افزون کند !

بعله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد