بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

دارم برات


آدما یکیو توی ذهنشون دارن که همیشه داره دلداری و امید می‌ده و یکی که همیشه داره غر می‌زنه و آیه‌ی یأس می‌خونه. بسته به اینکه کدومشون قویتر باشن وضع آدم فرق می‌کنه.


امروز صبح نامردا دوتایی دست به یکی کردن.


دارم براشون....



پ.نون: احتیاطا اگه دیدید پیدام نشد بدونین که داشتن برام!!


نظرات 7 + ارسال نظر
قزن قلفی 19 آذر 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

بد غرق شدی تو فانتزی های روحیت ها ! حواست هست ؟ شنا بلدی ؟

مرا تو بی سببی نیستی براستی صلت کدام قصیده ای ای غزل؟

ماه 20 آذر 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

چند وقته اونی که بده زد خوبه رو کشت.

اینا نمیمیرن ولی له و لورده خوب میشن.

اقلیما 20 آذر 1390 ساعت 06:21 ب.ظ

من که یعنی بیشتر وقتا این دومی داره غرغر می کنه...
مخصوصا این چندوقت!
امروز که دیگه بیشترتر!

متأسفانه

ماه 22 آذر 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

این چند روز با این پستت هر وقت بازش میکنم یاد یه جمله ازنوار شهر قصه میافتم خاله سوسکه میپرسید امید کجاست؟جواب میشنید :برآبه...

متأسفانه منم

ماه 22 آذر 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

چرا همه برا من دارن!ولی من نمیتونم برا کسی داشته باشم!
چرا؟!

واقعیت شاید اینه که هیچکس برا آدم چیزی نداره مگه اینکه خودش اجازه بده یا بخواد.
من و تو میخوایم پس همه همه چی برامون دارن.

حقیقت تلخیه دوست من، فرق بین من و توی ضعیف و اونکه تسلیم نمیشه تو همینه.
یه روز ما هم تسلیم نمیشیم ، نه؟

[ بدون نام ] 23 آذر 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

کاش اینجا زود زود آپ می شد...
مخصوصا بعضی وقتها!

آزی 25 آذر 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

واقعا؟

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد