بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

ساده ترین


یک هفته هست که تمام خوابم.


یکى از همین روزهاست که چشمم رو ببندم و...


مطمئنم بیشتر افراد سرشونو به چپ و راست سه چاربار تکون میدن. بعضیام وسط لبشونو میبرن بالا دو طرفشو میکشن پایین و با قیافه ى مضحکى میگن جدى؟ عجب! و خلاص، به همین سادگى...



پ.نون: نخون آقاجون کرم که ندارى ضجه مویه بخونى الکى اعصاب خودتو خراب کنى. اون روز خیلى دیر نیست. تمومه هرچى بوده یا نبوده. هرچند این روزا خیلى کمیابه اما بگرد یه وبلاگ مثبت اندیش و شنگول پیدا کن بخون زیر لب هم چارتا فحش آبدار حواله روح من کن. قربانت.

نظرات 5 + ارسال نظر
آل 8 بهمن 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

درسته

یه نفر 8 بهمن 1390 ساعت 09:43 ق.ظ

هفت روز خوابیدم وبامدادان هزارساله برخاستم........
احساس کردم یه چیزی تواین مایه ها می خواین بگین.......

همین طورها که می‌گی

بــاران 9 بهمن 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

من نمی فهمم چا ماها وقتی از غم و درد و این چیزا می نویسیم عذاب وجدان میگیریم واسه خاطر بقیه ... به کسی ربطی نداره واقعا ... هرکسی نخواد نمی خونه !
خوشحالم بابونه برگشته !

ممنون دوست عزیز.

راست میگى. وبلاگ وظیفه ش سبک کردن درونیترین سنگینیهاى ذهن آدمه. اگه نتونه موفق نیست.

خودم 9 بهمن 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری، به وبلاگ منم سر بزن.

پ.ن: گفتم شاید نیاز باشه به یکی فحش بدی، بهونه درست کردم.

:) حس لیچار بار کردنم ندارم بیشتر تو این موارد از گزینه حذف استصوابى و رد صلاحیت استفاده میکنم!

بعله

آها بعدشم باید میگفتى بدو بیا منتظرما! راستى نظر یادت نره.
با تبادل لینک چطورى؟ اگه خواستى منو با اسم خیلى باحالترین وبلاگ روى زمین لینک کن بعد بگو تا لینکت کنم.
قلب قلب قلب!!!!!

ماه 11 بهمن 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

یعنی چه اخه ؟!!!
در ضمن با باران کاملا موافقم

چیز خاصی نیست. بعضی پستام رو تو موج منفی می‌فرستم. اینم یکی مثل اونای دیگه.

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد