بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

مبهوت


هیچوقت شده تمام انرژیتو جمع کنى براى رسیدن به پریزاد؟


هیچوقت شده عاشق سراب بشى؟


هیچوقت شده فقط یه قدم با مهتاب فاصله داشته باشى؟


هیچوقت شده...


- هوووییى کجایى؟ خوبى؟


هان؟ هان! خوبم، خوبم؟ اوهوم، هیچوقت شده...


- آره شده، شده. تو چى؟


هوم، یه بار فقط.



نظرات 7 + ارسال نظر
تو 22 بهمن 1390 ساعت 03:46 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

نچ...

ماه 22 بهمن 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

نشده...
باید حس مبهم وجالبی باشه...

همینطوره

یه نفر 23 بهمن 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

توکلوت شده.موقع طلوع آفتاب..............

ندیدم ولى شنیدم

از بچگی عاشق هیچی نشدم چون ترسیدم همین که میگی باشه...!!

سلام خوش اومدی

معلومه که منطقت به احساست غالب بوده از بچگی.

قزن قلفی 25 بهمن 1390 ساعت 08:08 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

غواص کاشف! 29 بهمن 1390 ساعت 09:16 ب.ظ

آره! دقیقا از بچگی فکرم زیادی فعال بووووود!!!
مثلا یادمه ۳-۴ سالم بود غصه میخوردم با هرروز بزرگتر شدن من مامانم یه روز ژیرتر میشه و نگران میشدم! بعد با خودم میگفتم ولش کن حالا برم بازی کنم بعد فکرشو میکنم!!!
یا حتی یادمه تو کالسکه که بودمو یادم میاد!!!! باورت میشه؟؟؟ همونجا یادمه فکر میکردم چه کیفی داره مامانم منو می گردونه و من راه نمیرم!!!! یا دقیقا یادمه با خودم میگفتم: من الان ۴ سالمه یعنی ۲۰ سال دیگه چه شکلی ام؟ چی کارم؟ آدم مهربونیم؟؟؟ و...
الان که یادم میاد می ترسم از خودم!!!!

ترسم داره

مسلم 2 اسفند 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://ghish.blogsky.com

امکان نداره.

واقعاً؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد