بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

جذبه ادبیات - 5



به حریم خلوت خود شبی چه شود نهفته بخوانیم

بــه کــنار من بــنشینی و بــه کــنار خود بــنشانیم


من اگر چه پــیرم و نــاتوان تو ز آستان خـودت مران

که گذشته در غـمت ای جـوان همه روزگـار جوانیم


منم ای بــرید و دو چشم تـر ز فـراق آن مه نــوسفر

به مـــراد خــود برسی اگـر به مـــراد خــود برسانیم


چوبرآرم‌از ستمش فغان گله سرکنم من خسته‌جان

بـــرد از شــکایت خـــود زبـــان بـــه تـــفقدات زبانیم


بـه هــزار خــنجرم ار عــیان زند از دلـم رود آن زمان

کــه نــوازد آن مــه مــهربان بــه یــکی نــگاه نهانیم


زسموم‌سرکش‌این‌چمن‌همه‌سوخت‌چون‌بروبرگ‌من

چـــه طـــمع بـه ابـر بهاری و چه زیان ز بـاد خزانیم


شـده‌ام چــو هــاتف بــینوا به بـلای هجر تـو مبتلا

نــرسد بـــلا بــه تــو دلــربا گــر از ایــن بـلا برهانیم



هاتف اصفهانی      



آسیداحمد دیروز پریروز مسج داد که احوالی نمی‌گیری حیف نون! بهش گفتم من پ.نونم حیفمون یکی دیگه‌س! خیلی دلم براش تنگ شد. برا همین یه شعر ازش می‌ذارم که یادش زنده بمونه.



نظرات 3 + ارسال نظر
یغای 27 بهمن 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://ighai.blogsky.com

سلام
زیبا بود

سلام خوش اومدى ممنون.

تو 27 بهمن 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

مثلا اگه منم الان بهت مسیج بدم یه شعری ازم میزاری یا چی...؟

بستگى داره چقدر دلم برات تنگ شده باشه!

غواص کاشف! 29 بهمن 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

راستی جهت اطلاع باید بگم که اوضام تا حدی بهتره! به قعر دره ارتباط سقوط نکردم ولی در قله هم نیستم! همون وسط مسطا می چرخم! ممنونتم...
امیدوارم توهم همیشه لااقل اون وسط مسطا باشی رفیق :)

بازم خدا رو شکر، ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد