بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

گریس‌خور انسانی


آدمم روغن‌کاری لازم داره!


وقتی یه مدت طولانی تو گل تپیدی و ساکن شدی باز بخوای راه بیفتی نیاز داری که یه مدت خیلی به خودت فشار بیاری.


الآن دارم هی زور می‌زنم هی خودمو هل می‌دم اما راه نمیفتم!! 


باید که روغن‌کاری کنم خودمو. یاد یه وسیله چارچرخ زنگ‌زده میفتم از خودم. می‌خوای راش بندازی یه صدای مرگی از لای محورای چرخاش میاد و تا پشتت می‌لرزه از صدای مرگش! اما کافیه که یه کم دو طرف بلبرینگاشو چرب کنی و ذره‌ذره حرکتش بدی.


فقط موندم گریس‌خورام کجامه D:


اگه می‌شد شبا یه نیم‌ساعت قبل از نصفه‌شب خواب باشم چی می‌شد..... چی میشد مثلا؟ اونوقت ساعت خروس پا می‌شدم، اونوقت صبح می‌رفتم بیرون ورزش می‌کردم، اونوقت برمی‌گشتم دوش می‌گرفتم و اصلاح می‌کردم و اودکلن می‌زدم، اونوقت یه صبحونه‌ی مشتی می‌زدم تو رگ، اونوقت......


یکی پیدا نمی‌شه بهم بگه ارواح دماغت؟؟؟ مجبورم خودم بگم!! ارواح دماغت!!!!



نظرات 8 + ارسال نظر
فرفری 25 اسفند 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

چرا یک گل می باشد و ارتباط خاصی ندارد؟!:)))

هان؟ ندارد؟ دارد؟ وجود؟ ارتباط؟ گل؟ من؟ کجا؟

روشن 25 اسفند 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

چون اصرار میکنین.....
ارواح دماغتون .

هه :) ممنون، فقط زیادی مؤدبانه بود ؛)

ماه 26 اسفند 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

میدونی این کارا شدنیه ولی یه چیز مهم میخواد...یه دل خوش و بدون جوش و دلهره ،ولی دریعغ از یه ذره خیال راحت که بخوای به این کارا برسی،گاهی وقتا حسرت اونایی رو میخورم که با خوشحالی و دل خوش و بدون ترس از آینده و جوش اتفاقات گذشته به این کارا میرسن رو میخورم......

میدونی وقتی می‌بینم خوب نیستی غصه‌م می‌شه.

حسرت گذشته و ترس از آینده‌ی مبهم دردن. دردایی که باید آدم درمون کنه خودشون خوب نمی‌شن متأسفانه.

بــاران 26 اسفند 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

روانی !! :دی
{ توضیح عنوان بلاگ}

هه :)

اقلیما 26 اسفند 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

یه سوال بی ربط:
"ماه کامل می شود" فریبا وفی را خوندین؟

یه جواب و سؤال مرتبط:
نه چطو مگه؟ :)

تو 27 اسفند 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

بیخیال اینا. بگیر بخواب..

امشب که سه‌تا ماگ قهوه خوردم بعیده بشه بخوابم!

اقلیما 27 اسفند 1390 ساعت 08:36 ق.ظ

هیچی دیگه.حالا که نخوندینش!میخواستم یه چیزی بپرسم.یا شایدم بگم.

اگه مطلبش خیلی تخصصی اون کتاب نباشه بگو حالا :)

فرفری 27 اسفند 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

راه می افتی یه کم این ور اون ور میشه...امروز نه فردا... مهم نیت آدمه!

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد