بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

باد


نفتتان ملی

نیمه شبتان آرام

سال نوتان مبارک

دماغتان چاق

و روزتان نو باد

                                ارادتمند پ.نون



نظرات 9 + ارسال نظر
آل..... 29 اسفند 1390 ساعت 04:40 ق.ظ

خوابتان خوش.........
نوروزتان مبارک ;) ;)

باد :)

خودم 29 اسفند 1390 ساعت 08:20 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

پستت و ساعت نوشتنش بوی اینو میده که میخوای بری مسافرتی جایی،
به هر حال اگه سال تحویل ندیدمت، پیش پیش سال نو مبارک! عیدی منم فراموش نشه، بعد دیگه ایشالا سال خوبی داشته باشی و سال بعد چیزای دیگه هم ازت یاد بگیرم.

ارادتمند خودم

دلم که میخواد برم اما نمیتونم.

مبارکه

خودم 29 اسفند 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

در مورد موضوع مهم عیدی یادت رفت اون چیزی که تو دلت بود رو بگی.

مطلب از دل گذشته و توک زبونم بود!! ؛)

علی الحساب سوغاتی تو مقدمه یالا باش بچه ها معطلن!

تو 1 فروردین 1391 ساعت 01:01 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

این چه وضع پست گذاشتنه...؟
آقا من اعتراض دارم...

راهنمایی بفرماین اصلاح میکنیم خوب!

به کجاش اعتراض داری همونشو عوض کنم؟

اقلیما 1 فروردین 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک.
انشالا براتون سال خوبی باشه.و زیبا.به زیبایی گل های بایونه.:)

سلام ممنون برای تو هم

اقلیما 1 فروردین 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

حالتون خوب نیست آیا؟عصبانی؟ناراحت؟

نه والا، اتفاقا بعد از مدت خیلی طولانیی تقریبا میزون و راحتم. از نوشته هام اینجوری معلوم میشه؟

البته آدمی که هیچ اشکالی نداشته باشه فقط تو موزه لوور پاریس به عنوان نمونه تو شرایط استاندارد گذاشتن که فراموش نشه اما من فعلا تو نیمه بهتر بشریتم :)

اقلیما 2 فروردین 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

خب خدا را شکر.خوشحالم که اشتباه کردم.
حال و هوای نوشته هاتون جواب کامنتا...نمی دونم چرا اینجوری احساس کردم شایدم حکایت همون ضرب المثل ست که ... همه را به کیش خود پندارد.

:)

صندوقک 3 فروردین 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

سلام سال نوت مبارک ، خوبی ؟ خوشی؟ امیدوارم سال آینده سال خیلی بهتری برای هممون باشه. همچنان می خونمت

سلام مبارکه مریم خانوم، چطوری؟
چه جالب، همین امروز توی وبلاگت بودم بعد از مدتی :)
خوشحالم که هستی.

بــاران 4 فروردین 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

سال نو مبارک پ.نون عزیز !

برای تو هم دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد