بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

مسافر


تازه ای نیست جز اینکه گرگ از آتن برگشته. همین دو سه روزه. خسته و راضی. یه مدت طولانی نبود و دلم تنگش شده بود که بالاخره پیداش شد. 


کلید انداخته مثل جن بی صدا بالای سرم ظاهر شده یهو میگه خوبی؟ چه خبر؟

- میگن تو شهر گرگ پیدا شده.

+ شایعه س من که ندیدم.

- نمیدونم مردم میگن. تو چه خبرا؟

+ هیچی. میگن قهوه خارجی شده کیلویی صد و پنجاه!

- همرات آوردی هیچی؟

+ مامان بزرگ سلام رسوند.

- به روی ماهش ، داییا خاله ها دختراشون همه خوب بودن؟


ساکشو پرت میکنه پای پله، خودشو ولو میکنه روی کاناپه ش...

+ قهوه ت دمه؟ کنترل کجاس؟

- یوسف گمگشته من باز آمده تشنه قهوه گشاد گشاد! بشین برات بدمم. ضمنا دو دفعه دیگه هیکل گنده تو ول کنی رو کنترل باید بری یه نوشو بخری!

+ دلم برات تنگ شده غرغرو! بی شیر و شکر سک.

- خفن شدی ، یونانیا چکارت کردن؟

نگاش کردم دیدم خواب رفته با این حال هر ده ثانیه یه کانال عوض میکنه...


فکر نمیکردم یه روز از دیدن یه گرگ اینقدر احساس آرامش کنم!!





نظرات 9 + ارسال نظر
اقلیما 14 فروردین 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

وای منم.چقدر دلم براش تنگ شده بود.

سلام داره خدمتتون :)

فرفری 14 فروردین 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

چشمت روشن بابی الان یه سوالی، گرگت رو دوس داری؟
اوه نه! نباید سوال میکردم تو متخصص پیچوندن سوالاتی!
خب بذار یه جور دیگه وارد عمل بشم!
بابی تو گرگت رو دوست داری
(علامت سوال نذاشتم شاید گول بخوری!)

LOLLLLLLL :))))

مسألتن! گرگ که مال من نیست، همخونه مه. دوستیم دیگه.

البته بعضی وقتا دلمون میخواد سر به تن اون یکی نباشه اما این خیلی گذراست و به محضی که طبعا من کوتاه بیام حل میشه :)

خداییش گرگ هم خیلی کظم غیظ میکنه که منو نخورده تا حالا ؛)

ال... 14 فروردین 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

منم فکر نمیکردم از اومدنش اینقدر خوشال بشم آخه منم حس میکنم باعث ارامشت میشه.از قول من سلامشو برسون

ممنون. ارادتمنده :)

تو 15 فروردین 1391 ساعت 07:25 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

کاش واقعا اینجوری بود...

واقعیتها الزاما حقایق فیزیکیی نیستن.

غواص کاشف! 15 فروردین 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.sakooye-shirjeh.blogsky.com


سلام علیک!
احوال شما و گرگتون خوبه؟ چشمتون روشن!
مام عید همون دوروبر بودیم گرگتونو ندیدیم!
نکنه مثه آفتاب پرستا میره تو لباس گوسفند؟

خوشحالم که یکم سرحالی... جدی!

خودتی سارا؟؟؟؟ چه جالب! همین الآن تو وبلاگت بودم :)
مگه گرگای دیگه رو دیدی؟ :)
آتن زادگاه گرگهای اصیله! گرگهای فرهیخته‌ی فرهنگی!!
خوش گذشت؟ حال و هوا عوض کردی؟
ممنون. امیدوارم تو هم خوب باشی.

سولماز 15 فروردین 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

آخ کشتیمون با این گرگت ... نگفتی از کجا پیداش کردی خوب ؟... منم دلم گرگ همخونه می خواد خوب ... ای بابا ... دوستی ، رفیقی ، آشنایی نداره این گرگت بیاد هم خونه ی من شه ؟
پاشو به موقع واسش قهوه دم کن طفلک از راه اومده خسته س خوب ...
اینم آخرین خوب ...!

هه :) باور میکنی یادم نمیاد چی شد که همخونه شدیم؟

هرچی که هست مطمئنم من اونو پیداش نکردم اون پیدام کرد.

سرنوشت چیز غریبیه. مگه من میدونستم یا میتونستم حدس بزنم ممکنه با همچین موجودی همخونه بشم؟؟ :)

شانس آوردم اینجا رو نمیخونه اگه میخوند حتما کلامون میرفت تو هم ؛)

ماه بودم :-):-) 16 فروردین 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام، چرا اینقدر ساکت؟ بفرماین تو دم در خوبیت نداره :)

غواص کاشف! 16 فروردین 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://www.sakooye-shirjeh.blogsky.com

جدی؟ خوب دل به دل راه داره! ما به شما ارادت ویژه داریم. حتما وب شما را باز میکنیم و شاید وب خودمان را! زادگاه گرگای اصیل؟ نکنه گرگ شمام جزو فیلسوفای زمانه؟ یا نژادش به آشیل، زئوس یا الهه های یونان میرسه؟
من یونان نبودم .. قبرس یونانی (درهمسایگی یونان) بودم.. نه اونجا خر زیاد بود:))) ماهم خران زیادی راملاقات کردیم و سوار شدیم..
گفتیم شاید گرگ شمام سهوا در پوست خری چیزی بوده ما بجانیووردیم:)
سفر بد نبود! میدونی که من اصولا دنبال تجربیات جدیدم! البته باید پول و وقتش هم محیا باشه! الان وضع اقتصادی مملکت و برابری یورو(واحد پول قبرس) و دلار با ریال اونقد افتضاحه که اینجاها که میری احساس بدبختی و گدایی بهت دست میده! واقعا باید برای گشتو خرید حداقل 2-3 میلیون باخودت ببری ...
هی! چی بگم که نگم بهتره! همون بحث خرا و گرگا رو بکنیم بهتره...
برام دعا کن رفیق! میدونی که..

ممنون

خیلی فکرشو نکن همه همینجوران :)

خوب باشی رفیق...

فرفری 17 فروردین 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://reminders.blogsky.com

:)
اا خب چرا هر دفعه تو کوتاه بیای؟! (ستاد حمایت از بابی)
خب لابد چون اون گرگه و اگه کوتاه نیای میخوردت!

در آخر هم با گرگتون خوش بگذره :)!

ببینم تا حالا شنیدی هیچ جای دنیا گرگ تو بحث کوتاه بیاد؟ گرگها اصالتا و ذاتا خودمحورن، نه اینکه اگه کوتاه نیام میخوردم، کلا بحث تموم نمیشه، نه که تموم نشه ها، تموم میشه خیلی هم زود تموم میشه، آخه گرگ سریع حوصلش از بگومگو سر میره و بدون اینکه قانع شده باشه میره رد کارش اونوقت من گردن شکسته باید برم جمعش کنم!
گرگه دیگه بابا نمیشه تا شب ولش کرد تو لک بمونه! خطر داره!!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد