بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بدو بدو


عزیزی می‌گفت آدمها باید صبح تا غروب بدون بدون بدون که غذایی گیر بیارن بخورن جون بگیرن فرداش بتونن بدون بدون بدون. 


میگی وصف حال ماست؟ جالبه بدونی که اینو از قول کسی تعریف می‌کرد که ساکن امریکا بود. می‌گفت فلانی که برای تجدید دیدار اومده بود می‌گفته زندگی همه‌ی آدمای معمولی اونجا اینطوریاست! 



نظرات 18 + ارسال نظر
محبوب 18 اردیبهشت 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووود
البته دویدن بیشتر اونها با دویدن بیشتر ما کمی فرق داره... اونها واقعی می دوند و در نهایت به خودشون پاداش دویدن ها رو هم میدن ....
وبلاگت مطالب پر باری دارن

سلام و خوش اومدی.

درست می‌گی.

ممنون.

غواص کاشف!!!! 18 اردیبهشت 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام و هلوووووووو
راستش شرمنده که سر نمیزنم!
دیگه به ندرت به اینترنت دسترسی دارم!!! شاید تا مدتی همینطور باشم....
متاسفانه این مملکت داره با خودش مارو هم به خاک سیاه می کشونه! سران محترم (!!) منبع نت ما رو گیس بریده کردن و از سرور قطع شد ورفت!!! حالا فک کن کار مرتبط با سرچ و مرچ و چرچ و ... همه باید برگرده به عهد شاه دوغ الدوله!!!! تو منزل این نو شکفته هم فعلا نت نیس!! میگی چیکار کنم؟؟؟؟؟!!

لابد تحمل! مثل همه.

غواص نه چندان کاشف!!! 18 اردیبهشت 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

راستش همون که رفیقمون گفت... من در راستای خفقانی که برام بوجود آوردن دیگه سگ دو نمیزنم.. تماااام!!!

پاک داغ کردی ساراجان ! بیخیل بااا!! :)

یاسی 19 اردیبهشت 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

دروووووووووووووووووووووووود
میبینم که اول شدم و این سنت دیرینه رو به جا نیاوردم:

اوووووووووووووووووووووووللللللللللللللللللللللل

هوووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام، خوش به حالت :) منکه همیشه چندم میشم!
البته تو وبلاگ من فرصت خیلی خوبیه برا موفقیت :))
بود یه روزایی که بچه‌ها بهم تو مسنجر میگفتن آپ کردی خبرمون کن بیایم زنگ اولو بزنیم!! یادش بخیر رقابتی بود و تعصب سبقت!
یاسی جان تو کیا یاسیی کیا محبوب؟ :)

عابر 19 اردیبهشت 1391 ساعت 02:22 ب.ظ

نخندیا
اعتراف میکنم که من همچون طفلی اون 3 بار تکرار و
" بدون" خوندم مثل بدون شرح

بعد دیدم این کلمه رو چقد مختلف میشه خوند
مثل همیشه دلم واسه اون توریست بدبختی که دلش خواسته فارسی یاد بگیره کباب خواست :)

راستی " شرف المکان بالمکین" نه؟

سلام ، خنده نداره تا اِعراب نباشه آدم راحت اشتباه میکنه. ولی چقدر جمله خنده داری میشه هااا :))))) آدما باید بدون بدون بدون چی آخه؟؟ :)))))

گفتی فارسی یاد گرفتن فرنگی یادم اومدیکی از خارج ساکن اینجا شده بود حرف نمیزد اما خوب میفهمید فارسیو. یکی ازش پرسید میدونی "انشالله" یعنی چی؟
جواب داد "Yes! enshallah means NEVER"
بسکه از هرکی شنیده بود عمل نکرده بوده!

یاد داریوش خان استاد خرناس هم به خیر. اولین بار اصطلاح کباب خواستن دلو از اون شنیدم در قرون وسطی.

شرف مکان قطعاً به مکینه و باید لایق اون هم باشه متقابلاً اما شأن نزولشو تو این کامنت یادم نیومد از شدت خنگولیت و آلزایمر پیشتاخته‌م. :) آهان آهان، داستان همه چیمون به همه چیمون باید بیاده؟ :)

فرفری 19 اردیبهشت 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

سلام!
بله دیگه بعد همه میخوان زودی بدون برن خارج!
اینجا حداقل میشه گاهی تنبلی کرد

همینطوره

امینه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام پ.نون
امروز بعد مدتها سری به وبلاگ گرد خاک گرفتم انداختم که دیدم کامنت واسم گذاشتی!
یه جورایی دوباره دلم واسه اونوقتا تنگید که هرروز با ذوق و شوق میرفتم سر صندوق پستی که کامنتهارو بخونم!
هرچی اون عدد قرمزه بیشتر بود هیجان منم بیشتر بود!
عید توهم مبارک...هرچند که گذشته
دوست دارم یک زمانی دوباره بنویسم اما نمیدونم اون زمان کی میرسه؟
خلاصه اگر یک روزی خواستی اسباب کشی کنی ماروهم بی خبر نذار

سلام خانم چشم ما روشن، حالا بیا از این ورا!

بنایی برا اثاث‌کشی ندارم یا میپکونم یا هستم.

محبوب 20 اردیبهشت 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

درووووووووووووووووووووووود
ای وای... من لو رفتم؟
من محبوب هستم همش... اون مال وبلاگ سابق بود که یاسمنگولا بودم
دوسی آپ کن... میخام بیام اول بشم
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
با اجازه شما رو لینک میکنم...

:)

قبلنا عین مسکه آپ میکردم فرت! حالاها هم غلیظتر شدم هم سختگیرتر. بیا خوشحال میشم.

ممنون.

محبوب 20 اردیبهشت 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

البته من فقط اهل رقابت عادلانه هستم آپ کردی خبرم نکن ببینم بازم اول میشم؟؟؟!!!
(آیکون Fair Play در حد تیم ملی)

یادم نمیاد همون وقتام به کسی تقلب رسونده باشم :) اما روحیه ورزشکاری تو هم قابل تقدیره!

مرجان 21 اردیبهشت 1391 ساعت 08:34 ق.ظ http://dayy.blogsky.com

السلام علیکم یا پ.نون النبی ((=

من که نمیخوام برم آمریکا (: من اروپا رو دوس دارم (:

هه! پس بهت پییشنهاد می‌کنم بری تو دامنه‌های آلپ با هایدی شریک شو یه مجتمع عظیم دام و طیور باز کنین و آی یورو چاپ کنین اساسی! منم از دعای خیر فراموش نکن!

برو فرزندم، باشد که رحمت الهی در تعقیبت باشد :))

تو 22 اردیبهشت 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

من کلا نا امیدم. همیشه نا امیدم...
وضعیت خوبی نیست...

کجا خوبه. بیخیل بااا

یه نفر 23 اردیبهشت 1391 ساعت 11:22 ق.ظ



میزی برای کار


کاری برای تخت



تختی برای خواب



خوابی برای جان


جانی برای مرگ


مرگی برای سنگ



سنگی برای یاد



این است زندگی!



این است زندگی!




حسین پناهی

سلام و خوش اومدی. شعر لطیفی بود و خیلی وصف حال.

زندگی عموماً همینه با مقداری سس و اسانس جنبی زشت و زیبا.

ما 7 خرداد 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

خوب اگه بخوای شرافتمندانه زندگی کنی باید بدوی اونام طبیعتا انسانن و برا پیشرفت باید بدون،ولی فرق دویدن ما با اونا اینه که معمولا اونا به هدفشون میرسن جون از رواصول میخوان پیش برن ،ولی دویدن ما جسارت نباشه خودنو عرض میکنم حکایت اون ضرب النثل رو یاد آدم میندازه ....خسته و خدا ناراضی;-)

سلام :) یه خورده باهات موافقم یه کمم نه! در اینکه اون ور حساب کتاب بیشتره شکی نیست. اما اینکه حالا هدف آدمای اونجا چقدر ارزشمند یا معنی‌داره، البت برای من نوعی نه خودشون برام شکه. یه نفر هم اینجاهم اونجا جون میکنه که یه زندگی معمولی خوب نسبی داشته باشه، قبول اونجا گارانتی میشه اینجا نه اما نتیجش در خیلی موارد فرق چندانی نمیکنه، اگه هر نفرو به نسبت جامعه خودش بسنجیم. نمیدونم مفهومه چی میخوام بگم یا نه.

ماه 7 خرداد 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام یادم رفت بعد از این همه وقت.دوتا میم هم شد نون

:) نوپرابلم

[ بدون نام ] 7 خرداد 1391 ساعت 03:08 ق.ظ

میفهمم منظورته منم موافقم ،شرایط اطرافمون باعث میشه بعد از یه دویه حسابی به سراب برسیم برسیم،البته نه در همه موارد،منظورم اینه که اونا یه کم به نظریات و پیشرفتهای مردمشون بیشتر اهمیت میدن،نمیدونم رسوندم یانه خودت بگیر دیگهO:-)

:) نظر تو که احتیاج به اثبات نداره که!!

[ بدون نام ] 7 خرداد 1391 ساعت 09:25 ق.ظ

لطف دارین

ارادت داریم

خودم 9 خرداد 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

پس این بهشت موعود که میگن کجاست؟

اگه پیداش کردی سلام برسون.

قطره 27 فروردین 1393 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.adrop.blogfa.com

آسمون همه جا یه رنگه، ما همیشه فلسفه ی کارامونو فراموش میکنیم...

همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد