بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بازگشت؟ نمی‌دونم


سلام


عذر تأخیر بسیار


اینهمه مدت نبودم دلیلش بیشتر این بود که نبودم بقیشم مال اینه که خیلی چیزها برام رنگش عوض شده. 


این روزها ایمیلهام رو چک نمی‌کنم. برای کسی ایمیل نمی‌زنم. توی نت سرچ نمی‌کنم. کاری نمی‌کنم. حالم بد نیست اما انگیزه و رنگ خیلی چیزها برام نزدیک به صفر شده. علاقه و احترام دوستان سر جاش به قوت خود باقیه اما حس حرکت دیگه نیست.


سعی می‌کنم کم کم با نت آشتی کنم. تا چه از دستم برآید.


عادتهای آدمها چقدر می‌تونه عوض شه. چقدر...


هیچوقت شده یه سنگ سنگین زمخت بدقواره رو با طناب به دنبال خودت بکشی؟ وزنشم حدود صد و نود و هشت کیلو باشه اقلا!


قول داده بودم غرغر نکنم. اینم غرغر نیست آنچنان وصف‌الحاله تقریبا :)


ارادتمند دوستانی که هنوز گهگداری اینورا سری می‌زنن و نمی‌زنن

                        

                                                                                        پ.نون



نظرات 25 + ارسال نظر
غواص کاشف! 11 مرداد 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

پس تو هم مثه من رفتی که بیایییییییییی :)

نرفتم ! همین کنارا بنزین تموم کردم

دکتر خودم 13 مرداد 1391 ساعت 12:54 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

من الان از خودکشی اینجا حرف بزنم و بگم که بعضی وقتا واقعا نیازه آدم دکمه ایجکت رو بزنه، خیلی زشته؟ بی ادبی میشه؟

نه اتفاقا بسیار به موقعه

سنجاب 14 مرداد 1391 ساعت 08:20 ق.ظ

آشتی هم نکردی با نت چیزی از دست ندادی...

نه حتی بردشم کردم

یه نفر 14 مرداد 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
منم حال خوبی ندارم ولی الکی نشون میدم دارم.........
یه باریه استادی بهم می گفت توریاضیت بده ولی باهوشی.گفتم شاید...هوشبهرم ۱۳۵بودتست دادم.شماازکجافهمیدین؟گفت واکنش معکوس نشون میدی.گفتم یعنی چی؟گفت سربوش میذاری روحس وحالت طوریکه طرف باورش میشه
البته من نمیگم شمااین کاروکن چون شایدبرابقیه خوب باشه ولی واسه خودتون بده جناب بابونه
بنابراین دلت می خوادغربزنی غربزن

سلام یه نفر عزیز. مدت زیادی بود چیزی ازت نخونده بودم. ممنون که اومدی :)

محبووب 14 مرداد 1391 ساعت 10:15 ب.ظ http://mahboob-mahboob.blogsky.com

دروووووووووووووووووود

به به که آمدی. ایشالله بار بعد شادتر بیای و دست پر :)
میگم ما الان چیکار کنیم شما رو بیشتر تر آشتی بدیم؟
ایشالله که این دوره قهر شما از نت زودتر تمام شه... ها.

این سنگ زمخت 198 کیلویی چیه؟

سلام محبوب جان در چه حالی؟ خوشحالم سر میزنی هنوز.

ببینم خدا چی میخواد . هنوز که نخواسته.

یه مانع، یه بازدارنده، یه کند کننده شدید! البته الان با موبایل اومدم اصلا هم یادم نیست تو پست چه مزخرفاتی نوشته بودم :) بنابراین شایدم منظور چیز دیگه ای بوده باشه والله اعلم :)

تو 16 مرداد 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

خوبه...

خوب

قزن قلفی 16 مرداد 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

jana sokhan az zbane maa migooee !
dg hesesh nist ! net ham net haaye ghadim !

:) سلام!

مرجان 19 مرداد 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

به به جناب پ.نون جونم ! یا پیغمبر مرده زنده شد اون دنیا چه خبر بود ؟ کیا تو قیر میسوختن ؟ بگو تا نرفتیم تکلیفمونو بدونیم

پ.نون ملوس جونم خیلی خوشحالم که برگشتی میمردی اگه زودتر میومدی نکبت

سلام دوستم :) مرده زنده زنده هم نشده :) خوبی؟
ممنون!

سولماز 8 شهریور 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

به ه ه ه ه ه ه ه ه ه ... چه عجب ... ابته یکی باید به خودم بگه !!!

شرمندم. فقط همینو دارم که بگم!!

فرفری 27 مهر 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام بابی :)
خوشحالم که این مدت که من نبودم تو هم نبودی!

:)

سلاااام!!

بـاران 30 مهر 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

خیلی وقته رفتی پ.نون جان ...

سلام

ممنونم که هنوز هم به یادم هستی

امیدوارم حتی کم بتونم باز بیام

هرچی خدا بخواد

ammar 30 آبان 1391 ساعت 02:33 ق.ظ http://360degree.blogsky.com/

وصف الحال کنید می شنویم

ممنونم که میشنوید. این روزها اما وصف الحال هم حس و حال میخواهد. سرها در گریبان است قربان...

عابر 5 آذر 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

رفت و آمد خوبه :)

البته نه به اندازه من که نه ماه میرم یه روز میام :)

زندگی دو روزه
فقط یه کم طول میکشه :)

سلام عابر عزیز . کار من که از رفت و آمد گمونم گذشته و شدم رفته بود! باز هم اما امیدم را از دست نداده‌م. شاید اگر اما!!

عابر 22 آذر 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://www.photonote.com

حکایت سری که به تن می ارزه و نون و بچسب که خربزه آبه و نت که واسه آدم نون و آب نمیشه و ...

من که هر وقت بیکار میشم میام نت
این حقیقته

شما هم که نیستید یه جای زندگی سرتونو گرم کرده ...
خوبه
خیلی هم بهتره از نشستن و نوشتن و نوشتن و نوشتن

اوقات بطالت همیشه به بطالت میگذره. خواه وبلاگ باشه خواه فیس بوک یا اینستاگرم خواه چیزای دیگه...

باز نوشتن و تبادل اندیشه از بطالتهای دیگه بهتره

غواص کاشف! 24 دی 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

پ.نون کوشی پس؟(به قول خودت..)
چرا نیستی؟ مشکلی هست؟ بابا بیا غرغر کن از نبودن که بیتره باز!
هی میایم هی نیستی.... به ما نیگا نکن..
والا!

جدا میای؟؟ واقعا؟؟ پس میام!!

غواص کاشف! 3 بهمن 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

بابا رفیق قدیمی کجایی؟ دلمون پکیداااااااااااا!
لااقل یه خبری... چیزی.... کشمشی... آره بابا بیا یه چی بگو..

سلام دوستم :) منم امیدوارم، واقعا

ماه 21 بهمن 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

فکر کردم فقط خودم رفتم و برنگشتم

:)

خودم 2 فروردین 1392 ساعت 04:49 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

کلا دیگه قصد قربت کردی که نیای؟

سلام دوستم
شایدم اومدم. شاید

غواص کاشف! 19 فروردین 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

بابا لااقل سال نو مبارکت باشه!
ایشالا امسال همه گرفتاریات مرتفع شن..
مارو حلال کن میریم مکه! اونجا یادت هستم...

همه ساله سر سال مبارکت باشه. زیارتها قبول. چقدر دلم می‌خواست منم باشم اونجا.

آل..... 20 فروردین 1392 ساعت 01:09 ق.ظ

چقدر دلم برای اینجا تنگ شده...........

هم خوشحالم هم دلگیر از خودم

[ بدون نام ] 23 فروردین 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

...
من دلم همنوشت می خواد...

چه تفاهمی :)

آلبالو 21 تیر 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

چقدر دلم برای اینجا تنگ شده.......

منم

خودم 31 تیر 1392 ساعت 09:32 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

سلام.
امیدوارم این روزهایی که نیستی، روزگارت پر از شادی و سلامتی باشه :)

من هم برای تو

مرجان 1 شهریور 1392 ساعت 12:30 ق.ظ http://dayy.blogsky.com

هنوز تصمیم نداری بیای پ.نون جونم ؟ ((:

دلم که می‌خواد

غواص کاشف! 11 مهر 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

ممنون بعد صد سال!
ولی یادت بودم اونجا! عجب سفریه! کاش بازم قسمت شه... هی!

ان شاءالله به زودى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد