بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

پرنده


پر که میکشی پشت سرتو نگاه کنی باختی


برو...... فقط برو مستقیم........


آدم همیشه به جایی که بوده دلبستگیهایی داره ولو زندان باشه.


پا سست مکن !




پ.نون: دیروز برای گرگ اس ام اس دادم. توقع بیجاییه که جواب بده اما دلیوریش اومد. خدا رو شکر گوشیش روشنه.

نظرات 7 + ارسال نظر
سجاد 21 مهر 1392 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.tfn.blogsky.com

پرنده هم قفس هم خونه ی من

زمستون رفت و شد فصل پریدن

همین دیروز تو از این خونه رفتی

ولی از اومدن چیزی نگفتی

بهار کاغذین خونه ی من

تو رو راضی نکرد آخر به موندن

من عادت می کنم با درد تازه

جدایی شاید از من، من بسازه

دلم تنگ دلم تنگ برایت

نگاهم با نگاهت داشت عادت

ممنون

غواص کاشف! 21 مهر 1392 ساعت 08:09 ق.ظ

اینو خوب اومدی... "پا سست مکن"

گرگو با همه پیری و عبوسی و بداخلاقیش دوس دارم! چون فرهیخته است! فک کنم لیبرال هم هست و به آزادی فردی و اجتماعی اهمیت میده! کم توقعه و خرق عادت کرده! برخلاف جهت رودخونه میره جلو .. هم گرگ هست و هم نیست!!! حالا اون اخلاق گندشو باید یه جوری تحمل کرد دیگه!

کاش همه اینجوری بودن... نه؟

من که همینجور که هست دوسش دارم. در مورد آدمها هم صادقه. هر آدمی خوبیها و اشکالاتی داره. همینه که هست. اگه جمع جبری مشخصاتش به سمت دوست داشتنش میل کرد و دوسش داشتی باید بدیهاشو بپذیری. البته بدی گرگ قابل بخشش نیست. گرگه دیگه یهو دیدی آدمو خورد :)

خودم 21 مهر 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

حکایت، حکایت ِ چشم بستن‌ها و گذشتن‌ها، از خواستنی‌ها به خاطر خواستنی‌تر‌هاست. «حالم چو دلیری است که از بخت بد خویش / در لشکر دشمن پسری داشته باشد»… ای وای بر خواستنی که بعد از پرکشیدن، خواستنی‌تر شود…

احسنت بر داکتر

قطره 27 فروردین 1393 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.adrop.blogfa.com

آره... خوبه ... اما نه اینقدری که پای رفتنت رو لنگ کنه...

غواص کاشف! 16 اردیبهشت 1393 ساعت 03:48 ب.ظ

دلم پوکید پ.نون کجایی پس؟؟؟

کاش زمان بر می گشت به 5-6 سال پیش! فکر کنم ناشکری کردم!

سلام دوستم. اینجا هستم اما بلاگستان سوت و کور شده. اگه بدونم کسی هست میام خوب

آل... 14 تیر 1393 ساعت 05:41 ب.ظ

دلم براا اینجا تنگ شده

آلبالو 4 تیر 1394 ساعت 04:29 ق.ظ

دلم برا اینجا تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد