بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

زندگی خرسی


دوتا خبر دارم یکیش خوب یکیش بد:


این‌جور دیوونه‌ها زیاد تو این شرایط نمی‌مونن من زیاد پرس و جو کردم.


یا خودکشی می‌کنن.


یا خوب می‌شن.



پ.نون: من خوب می‌شم اما زمانش برام خیلی مهمه. از زندگی ۲۰ ساعت خواب در شبانه روز لذت نمی‌برم. یه ریزه کسل می‌شم...

نظرات 17 + ارسال نظر
خدنگ 28 آبان 1389 ساعت 04:17 ق.ظ

جدی جدی مثل خرس اینهمه میخوابی؟من رکورد 42 ساعت خواب رو در سن 28 سالگی دارم یه جورایی خرس قطبی ام البته نه از گونه امپراتور قلابی(افشین)
منظورت از دیوونه کیه؟خرس که نیست؟
خودکشی خیلی جرات میخواد که عمرا وبلاگنویس جماعت اون هم بلاگ اسکایی نداره حالا اگه بلاگری یا وردپرسی بودی میشد بهت امید داشت
شکلک هایی که وبلاگت داره با اینکه زیادن اما اون خوب خوباش رو نداره



۴۲ ساعت می‌کنه چند روز؟ دو روز به شیش ساعت کم. خوب من سه شبانه روز رو زدم اما وسطاش یه نیم‌ساعتایی بیدار می‌شدم و باز می‌خوابیدم یه تیکه نمی‌شد. در حد سد جوع و رفع حاجت کلی!!

اگه جرأتشم داشته باشم اونقدر هنوز دیوونه نیستم که اقدام کنم. البته من در حقیقت وردپرسیم و وبلاگهاییو که دوسشون داشتم اونجا درست کردم و بستم. اونهایی رو که توشون خود خودم بودم تو وردپرس بودن.

بلاگ‌سکای رو به دلایلی توش موندم شاید اولین دلیلیش اینه که این‌تو پا گرفتم و دوستهای قدیمیم اینجان. وردپرس هم شکلک باحال نداره خیلیا به همین دلیل اصلا پاشونو نمی‌ذارن اونجا!! خوب‌خوبای شکلک رو کی‌داره؟

خدنگ 28 آبان 1389 ساعت 05:06 ق.ظ

امروز وبلاگت رو تصادفی دیدم البته فکر کنم یه وبلاگ دیگه نظر داده بودی کلیک کردم رسیدم اینجا.پست نظر سنجی(جدی) رو الان خوندم و بعد یه چیزایی اومد توی ذهنم گفتم بنویسم.من خیلی وبلاگ و سایت های بزرگ و کوچیک رو مرور میکنم.البته از چیزی که خیلی متنفرم اینایی هستند که میان در قسمت نظرات وبلاگهای دیگه و میگن من رو لینک کن و نویسنده وبلاگ هم رو در رودربایستی میذارن و تبلیغ میکنن.به نظرم اگه وبلاگی خوب باشه در هر وضعیتی مشتریهای خودش رو داره و نیازی به چرب زبانی نیست.یکی از وبلاگهایی که دوست دارم وبلاگ نسوان مطلقه معلقه هست که توسط چهار تا زن و دختر نوشته میشه و فکر کنم پرخواننده ترین وبلاگ ایرانی باشه.مطالب سیاسی فرهنگی اجتماعی با چاشنی طنز و نطنز!مثلا این پست http://nesvan.wordpress.com/2010/10/29/%D8%A7%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%B3%D9%85-%D9%88-%D9%BE%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/ با اون همه نظر(تا اینجا 327 نظر) زشت و زیبا و پر از خنده و غم رو نگاه کنید که بیانگر واقعیات درونی و بیرونی ایرانی است با همه زشتیها و کاستی ها و خوبیها
اولین پستی که دیروز از این وبلاگ خوندم شکارچی خاموش بود که خیلی باهاش همذات پنداری کردم و با کمترین جملات به خوبی معنی خود را میداد.

امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشی تو و همه وبلاگنویس های دیگه و بیماری کمتر سراغت بیاد

در ضمن اگه لازم دونستی میتونی این نظر منو منتشر نکنی یا هر جایی که دیدی ضروری نیست برداری مخصوصا معرفی اون لینک وبلاگ چون بعضی نظراتش خیلی بی ادبیه!
ساعت 5:10 خیلی خسته ام برم بخوابم که صبح شد

فیلتره اون وبلاگ. منم حال و حوصله دور زدن این چیز کثیف رو ندارم.

حالا اگه یه روزی وسیله‌ش پیدا شد سری می‌زنم. اما عادتا این یه قانونه، وبلاگی که مربوط به زنهاست مشتریش بیشتره بخصوص اگه مطالب خلاف ادب رو به صورت آزاد توش مطرح کنن دیگه غلغله می‌شه.

حالا اگه مطلبشون رو بامزه بنویسن دیگه می‌زنه به آسمون. نمونه‌ش گیلاسی، دختر ترشیده و امثال اون. اینها بی‌ادبی نمی‌نویسن اما شرایط دیگه رو به خوبی دارن.

آقایون باید خیلی خاص باشن که گرد و خاک ترافیک زنونه‌ها رو جمع کنن.

به هرحال خوشحالم که خوشت اومده از اون پستها. روزت به خیر.

ترنجستان 28 آبان 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.toranj0.blogsky.com

سلاملیکم سلاملیکم
آخی آخی ... الهی دشمنات واست بمیرن...فقط یه ریزه کسل میشی؟
اشکالی نداره اون۴ساعت باقی مونده رو هم بخوابی دیگه کسالتت حسابی برطرف میشه

خدا رو شکر کن که اینطور نیستى ، عمر آدم اینطورى یک چندم میشه. از فرصتت استفاده کن. ثانیه ها فرصتن. ساعت شنى بهترین تعبیر زندگى آدمه.

تو 28 آبان 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

حالا یا خوب شدی یا خودکشی کردی یه خبر بده

خوب خواهم شد...
الآن خیلى بهترم . ممنون.

آل... 28 آبان 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

ایشالا زودی خوب خوب بشین

دعاى آلبالوها مستجابه. دعا میکنى؟ :)

نون 28 آبان 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.inky.blogsky.com

من هم مدل خوابهام همینطوری بوده.مخصوصا تابستونا.بدتر اینکه شبا تا صبح عین جغد بیدار بودم و از طرف دیگه روزها می خوابیدم تا ...!ولی فکر نمی کنم رکوردش به ۲۰ ساعت رسیده باشه! دیگه نهایتش ۱۵ ساعت
ولی الان برنامم رو عوض کردم.می دونی...اینکه صبح ها زود بیدار شی حس خیلی خوبی داره...هم کسل نیستی هم اینکه خیلی از روزت بهتر استفاده میکنی!

آى گفتى . آیایایاى.

قطعاً بهتره اگه بشه...

دکتر خودم 28 آبان 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

تو خودت که روانشانس نیستی ان‌شاالله؟
به نظر من اینا خودشون دیوونه‌ن و ملت رو هم دیوونه میکنن، حالا دیگه اگه خودت روانشانسی دیگه ببخشید، حقیقت تلخه! حتی یک قطره.
بعد وردپرسی بودن مهم نیست، وردپرسی ماندن مهمه (امام خودم (حفظه الله تعالی)).

نه خدا رو شکر ؛)

غواص کاشف! 28 آبان 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com/

سلام..
فک کنم وقتی تو وردپرس بودی واسم نظر گذاشتی و بعد هم اونجا بسته و منهدم شد انگار!!!


به هر حال منم مطمئنم تو خوب میشی، من خوب میشم، ما خوب میشیم! منتها از همون لحاظ که خودت گفتی باید بیشتر دست بجنبونیم چون عقربه بزرگه بد افتاده دنبال عقربه کوچیکه! گوشتو بیار... (به نظر من داستان عشق این دوتا خیلی عظیمتر از لیلی و مجنون و شیرین و فرهاده.. قرنهاست که فقط دنبال همن و رو کل عالم ماده هم تاثیر گذاشتن!!)

راستیاتش یادم نییس :)

امیدوارم ؛)

خدنگ 28 آبان 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

"آقایون باید خیلی خاص باشن که گرد و خاک ترافیک زنونه‌ها رو جمع کنن."
این یعنی چی؟

در ضمن از اون چیزا بدم میاد

من حداقلش 12 نرم افزار هیتلر شکن و وی پی ان دارم.تعجبم میکنم از شما مگه میشه بدون اینا آنلاین بود بابا دنیای وب خیلی بزرگتر از این چند تا وبلاگ فیلتر نشده هست.

امروز ساعت 7 خوابیدم ساعت 6 بیدار شدم البته چند روز مرخصی بودم و کارم خیلی سخته و بیخوابی زیاد داره

یعنى وبلاگ مردها باید خیلى خاص باشه که بتونه با ترافیک وبلاگهاى خانوماى موفق رقابت کنه.

منظور از گرد جمع کردن یعنى فرض کن تو یه جاده خاکى دارى مسابقه میدى اونقد عقبى که اگه بتونى برسى به گرد و خاک ماشین جلویى یعنى رسیدى پشت سرش و هنوز سبقت نگرفتى :) اوکى؟

بعضى نرم افزارا رو دارم اما اونقدر کندم میکنن که عطاشو به لقاش میبخشم. ویپى انم که فرت فرت بسته میشه :(

آل... 28 آبان 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

قبل از اونی که بدونم اینقدر حالت بده براتون دعا میکردم الان بیشتر ! :)

ممنونتم واقعا

آدن 28 آبان 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

ببین!!!!!!!
من خودم برعکسشو زندگی کردم! ۲۰ -۲۴-۴۸-۷۲ ساعت هم نخوابیدم! هیچی هم نشد
نه خودکشی
نه خوب شدن!!
نتیجه:
جمع کنن بساطتو
خوشی زده زیر دلت!
شنبه خوب !!! میشی!

راستی من همیشه هستما اما اونطرف تو گوگل ریدر!!

چشم جناب سروان :)

آدن 28 آبان 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://meandme.mihanblog.com

اون وبلاگ نسوان رو هم آدرسشو در گوگل ریدر سابسکرایب کنید خودش دور میزنه!! برای همه وبلاگ فی ..لتر شده جواب میده
http://nesvan.wordpress.com

وب خوبیه. اما بعضی ها ! میگن که در این هم آقایون مینویسند. راست و دروغ گردن منبع آیا موثق!

این گوگل ریدر بعضى از فیدا رو خوب باز میکنه اما بعضى از فیدا هستن که از بیخ قطع میشن مخصوصا این فیدبرنره که پکیده. به هر حال ممنون تست میکنم.

باران 28 آبان 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://the-rain.blogsky.com

ولی خدایی خوب شدن با این شرایط فرقیم با خودکشی داره؟؟ما که اینجوری و هرجوری دوست داریم...(اینجوری بیشتر)

خانومى ؛) :)

خدنگ 29 آبان 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

من همیشه یه سوال بی جواب دارم و اون اینه که با اینکه زنان از نظر احساسی و طبع لطیف از مردان جلوترند و یه گشت چند ساعته تو وب هم این رو نشون میده پس چرا بیشتر شاعران ایران و حتی جهان از مردان هستند و کمتر شاعر سرشناس زن سراغ داریم واقعا چرا؟
الان که وبلاگ آدن رو دیدم این به ذهنم رسید
راستی آدن این آمار بازدید کننده ای که توی وبلاگت هست واقعیه؟

چه دلمشغولى جالبى!! واقعاً چرا؟

شاید چون طبع شعر با طبع لطیف دوتان. و آنى که شعر رو خلق میکنه در مردها بیشتر فعاله.
به هرحال طبع لطیف در مرد جماعت هم هست یکیش خودم :) نشکنه اون للنگوهام :))

آدنِ الآنو نبین امیدوارم باز همون بشه که بود. وبلاگش زلزله بود. الآن خیلى ساکت و کم حرکته متأسفم.

صندوقک 29 آبان 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

قطعا بزودی بهتر میشی :)

امیدوارم. ممنون.

شاذه 30 آبان 1389 ساعت 12:59 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

انشاالله خیلی زود بهتر شین. برای من سختترین قسمت این بیماری غصه خوردن اطرافیانه :( والا خودم با نشیب و فرازش دارم می سازم. حالا یه روز بد یه روز خوب...

درسته

الی پلی 2 آذر 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://elipeli.blogsky.com

آقا ما یه زمانی تو این لینک های شما بودیم هااااااااا


به جا می آورید؟

سلام خانوم دکتر فکر کردم در شأن شما نیست بچه وبلاگ من.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد