بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

یادداشت


یادم باشد گوشه دفتر خاطراتم بنویسم برای کسی که زخم روان خورده، زخم زبان تیر خلاص است.


یادم باشد زندگی جوی گلالوده ایست که باید دل به دریا بزنی، خود و دیگران را آلوده اش کنی تا ماندگار باشی. دست روی دست بگذاری سر تا پایت را گِل میگیرند و با ظاهری آراسته تحقیرت میکنند. قاعده بازی را اگر ندانی بدا به روزگارت. 


یادم باشد چشم همدلی نداشته باشم حتی از.....همدل.


یادم باشد خر سیاه و راه آسیا امن است. ماجراجویی چرا. 


یادم باشد رودخانه های متلاطم جای ماهی طلایی نیست. غرق میشود.


یادم باشد کسی که هیچوقت...... برای تو چرا؟ 


یادم باشد خود کرده را تدبیر نیست. بچش....





غار تنهایی من

سلام غار تنهایی من


سلام غار نشین هایی که هر از گاهی اینجا سرک میکشین


سلام نشیمن دلنشین


سلام کاناپه جلو تلویزیون


سلام روزنامه های پخش و پلای روی میز


سلام اتاق خالی از گرگ


اینجا بوی خاطرات رو میده


چرا نمیام اینجا؟ جای به این آرومی و قشنگی


کاش همت کنم یه دستی به سر و روی خاک گرفته اینجا بکشم و هر از گاهی برای آرامش گرفتن یه سری بکشم توش. 


خیلی خوشحال میشم و دلم میگیره که دوستانی دارم که میان سر میزنن و من نیستم که جواب بدم


خیلی خوبه☺ یه خونه واقعی


فعلاً تا همینجا


ارادتمند پ.نون