بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

آقای تی


این آقای سیلیکونی هست که شلوارش سوراخ‌سوراخه دستاشو میندازه دور فنجون و با یه حال خلسه‌ای غرق لذت و آرامش چشاشو می‌بنده! از اینا دیدین؟ بهش میگن Mr.Tea  همکار منه همینجا نشسته و با چشای بسته‌ش به ریش من می‌خنده که مشغول کار هستم.


گاهی فکر می‌کنم اگه آدم مثل این راحت بود چقدر خوب بود، همیشه خدا با یه لبخند ریلکسی کنار فنجون لمیده و دنیا به هیچ‌جاش نیست.


امروز داشتم نگاش می‌کردم دیدم اصلاً هم جالب نیست یکی از اینا بودم! این بنده خدا رو میز من خوشبخته! بقیه‌شون یا ته کشو دمرو افتادن یا روزا شلوارشونو پر چایی می‌کنن میذارنشون تو آب جوش!


والللا!!


نتیجه غیر اخلاقی مرتبط: هرکی خوشبخته بنا نیست تهش نسوزه.

نتیجه اخلاقی غیرمرتبط: نوشیدن روزانه سه‌چارپنج تا ماگ چایی برای سلامتی آی حال میده، آییی حال میده.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد