بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

۱...۲....۳...۴.... امتحان می‌کنیم

سلام

سلام...سلاااام....لااااام......اااااامممم....ااامم...


چقدر اینجا خالیه صدا خیلی میپیچه توش!!!


کسی صدامو میشنوه؟؟؟ هِلُووو؟


پ.نون داره صحبت میکنه.       پ‌هه!! چه خاکی گرفته الآنه که حساسیتم گل کنه در عرض هشت ثانیه هشتاد و هشتتا عطسه آبدار بزنم !!


دلم خیلی برا بابونه تنگ شده. میدونم الآن دیگه اون حس و حال نیست و صورت یه  نوستالژی محو  به خودش گرفته اما باز دوستش دارم. 


سلام دوست قدیمی که تو هم نوستالژیت درد گرفته اومدی نفسی از قدیم تازه کنی این در و اون در به بابونه رسیدی. خوش اومدی.


پستای قدیمم رو میخوندم عجب باحال مینوشتم!!  فهمیدم که هرچی حالم  بدتر قلمم روونتر. 


حالا باز میام .


ارادتمند


پ.نون

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 9 مهر 1396 ساعت 01:11 ق.ظ http://beny20.blogsky.com

صدا میاد خووو
گوشمون رو پاره کردیاااا ،

چند تا از پست های قبل ترت رو‌ خوندم ،
آره انگار ناراحت باشی بهتر می نویسی ،
پس بیشتر ناراحت باش
.
.
شوخی می‌کنم‌ ، بد بنویسی بهتره .. تا حالت بد باشه .

سلام
متشکرم که سر زدی
سعی میکنم به خوبی هم خوب بنویسم

من 13 آبان 1396 ساعت 02:34 ق.ظ http://چسبندگیها

سلاااااام منم الان داشتم میگشتم یهو اتفاقی تو رو خوندم
چه دورانی بود

سلام ممنون.
منم خوشحالم که اومدی دوستم.

هومن 16 بهمن 1396 ساعت 02:19 ق.ظ http://thick-fog.blogsky.com

امتحان خوبی بود؟

بد نبود فقط خیلی اکو داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد