بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بسم الله


سلام دوستان


من برگشتم


ببخشید که یهویی رفتم و یهویی همه‌چی رو زدم ترکوندم اما همیشه این خونه رو دوست داشتم و دارم با خاطرات و بروبیاش. با محیط صمیمانه و بر و بچه‌های مهربون.


هوش و حواس که نیست ماشالا اف چاردهه! وبلاگها تک و توک یادم میاد! خوب می‌شم :)


بر و بچه‌هایی که جدید سر می‌زنن تعجب نکنین من و دوستهام اینجا یه سالی برنامه‌ها داشتیم! شما هم اضافه شین بد نمی‌گذره :)

   

 

                                                             ارادتمند همگی

                                                              حاجی‌پ.نون

نظرات 2 + ارسال نظر
خودم 1 اردیبهشت 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
امتحان می‌کنیم

سلام
جواب می‌دیم :)

خنگول 1 اردیبهشت 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://khengoolia.blogfa.com

سلام
خوش اومدی اما کجا بودی مگه ؟
اصلا به من چه مگه من دوستتم ؟
والا
فقط دیدم یکی داره تو میکروفون فوت میکنه و میگه امتحان میکنیم گفتم شاید یه مراسمی چیزیه یه شیرینی شربتی چیزی گیرمون بیاد
دیدم نع
خب بریم
اینجا چرا شکلک و اسمایلی و از اینا نداره ؟
نچ حال نداد
خواستی یه سر به من بزن حالشو ببر

سلام خنگول :)
من هنوز داشتم دور و برم رو راس و ریس می‌کردم که اومدی
ببخشید همه‌چی اینجا خاکی ماکیه.
به نظرت دوست چه شکلیه؟
شکلک توی صفحه نظرات؟ یه جوری درستش می‌کنم.
می‌بینی که اینجا خیلی تازه‌س!
ممنون که سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد