بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

ته ته ذهنت چی می‌گذره؟


سلام


بسکه فعالم و فرصت توپ دارم هنوز نرسیدم به دوستانی که آدرسهاشون رو یه جورایی یادم مونده سر بزنم! بقیه بر و بچ پیشکش :)


حالا تمرینی دست گرمی برای خودم و بچه‌هایی که تصادفی میان اینجا چیز می‌نویسم تا یه بار برم به دوستان قدیمی سر بزنم سلامی عرض کنم!


من می‌گم وبلاگ چیز خوبیه برای اینکه آدم بتونه ته ته ذهنش رو عین یه کیسه اینجا پشت و رو کنه بعد بشینه با دوستاش توش رو بگرده ببینه آیا چیز جالبی گیرش میاد یا نه. بعضی وقتا آدم به چیزای بامزه‌ای برمی‌خوره که خودش هم اصلا نمی‌دونست اینا سالها اونجا تلنبار شدن.


اشکال قضیه هم اینه که بعضی وقتا یه کسایی آت و آشغالهای ته ته ذهن آدمو می‌بینن که آدم روش نمی‌شه جلوشون با کمتر از کت‌شلوار کراوات بگرده اونوقت فکر کن بیان جایی که نشستی با شلوار گرم و تی‌شرت آستین حلقه‌ای با دوستات تو یه مشت کاغذ پاره و کیسه نایلون گره‌زده و چیزای به درد نخور پر گرد و خاک وول می‌خورین! ضایعه دیگه نه؟


کیف این کار به ضد حال اون کار ده بر یک! حالا اگه بزنی به در بی‌خیالی و ته ته ذهنت زیاد چیزهای ناجوری نپلکن فکر کنم کیفش بچربه به اون قضیه.


یه راه دیگه هم اینه که کلا از بیخ انونیموس بگردی بیای و بری که برای من فکر کنم دیره چون اینجا برام یه جورایی خونه شده...


نمی‌دونم اینجا رو دوست دارم.


حالا!


                                                   فعلا تا همینجا

                                                         مخلصیم

                                                           پ.نون



نظرات 4 + ارسال نظر
بدون اسم 8 اردیبهشت 1389 ساعت 12:27 ق.ظ

هاااااااااااای :)

سلام دوست من چطوری خوبی؟
خوش اومدی آقا... :) خوشحالم کردی!

نهال 8 اردیبهشت 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://FAZMETR.BLOGSKY.COM

آقا ما به شدت مسروریم که دوباره مینویسی ...
دقیقا وبلاگ باید یه همچین چیزی باشه ...باید بگردی ته ذهنت چیزای جالب مهیج اونایی که ذهنتو مشغول کردنو وووو بنویسی ...

سلاااام :)

ممنونم.

پرنده گمشده 8 اردیبهشت 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://lostbird.blogfa.com

سلام

بازگشت دوباره ات به وبلاگستان مبارک :)

متشکرم از لطفت :)

سنجاب 9 اردیبهشت 1389 ساعت 12:10 ق.ظ http://sanjab222.blogfa.com

از قدیم گفتن کم بنویس همیشه بنویس!
خوش اومدی.

استاد ما دستمون به کم وانمیسته!!
چشم قربان :) ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد