بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

حرف مفت


وبلاگ مال خودمه. بعضی وقتها دلم می‌خواد توش چرت و پرت بگم خوب می‌گم.


این طرز فکر احمقهاست. چون وبلاگ جاییه که آدم داره حرفاش رو با یه عده نامحدود به اشتراک می‌ذاره و اون عده نامحدود هم عقایدشون رو با اون . بنابراین تقریبا یه تشریک مساعیی می‌شه و مالکیت حقیقیش بین افراد تقسیم می‌شه الا اینکه یکی می‌تونه به دلیل اینک نفر اول بوده اعمال قدرت کنه.


پاراگراف بالا هم طرز فکر آدمای زیادی منطقیه. اصلا اینطوری نیستم. دوست دارم یه جایی باشه که هروقت دلم گرفت برم توش نق بزنم هروقت هوس کردم برم توش هوار بزنم هروقت کرمم گرفت برم توش اذیت کنم. اسمش هم باشه وبلاگ خودم. چاردیواری اختیاری اگه یکی خوشش نیومد نیاد اینجا مشرف.


این هم کار یه آدم خودخواهه. وبلاگ باید جایی باشه که آدم ببینه شنونده‌ش از چی خوشش میاد. حالا تو از هزارون خوشت بیاد وقتی شنونده نداشته باشی برو تو یه کتابچه بنویس بذار زیر بالشت شبا زیر سرت باشه روزها هم تو کمد قفلش کن مواظب باش کسی نبیندش!! تو باید بدونی که مخاطبت چه سلیقه‌ای داره.


این نوع فکر هم که تکلیفش معلومه!! پس وبلاگ چیه؟ کجاس؟


الآن من دلم می‌خواد اونجا غر بزنم می‌شه؟ بشینم زر مفت بزنم عجیب نیست؟ کسی هست که بگه عجب؟ کسی نیست بگه از شوما بعیده؟ یکی نمیاد بگه جای این چرت و پرتا اینجا نیست؟


اصلا تو که جنبه وبلاگ داری نداری بیخود می‌کنی وبلاگتو دوباره الکی باز می‌کنی!!!


هووی با تو هستم! گوشت رو بیار جلو می‌خوام یه چیز خصوصی بگم......






نظرات 10 + ارسال نظر
صندوقک 22 اردیبهشت 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

چی شد اونوقت؟

یه کم غرم میومد زدم :) تازه همه‌شو نزدم!!

بنگری 22 اردیبهشت 1389 ساعت 10:26 ب.ظ http://bangeree@gmail.com

سلااااااام دوست قدیمی ..
نمیدونی چقدر از اینکه دوباره اینجا می نویسی خوشحال شدم ...نوشته های زیبا و متنوعت رو دوباره خط به خط می خونم . اما باید ببخشید که کمی دیر به وبلاگت سر میزنم ....

حالا اینم گوش من پچ پچ کن دیگه (لبخند) ..

امیدوارم همیشه موفق وشاد باشی ...

سلام :) چطورى خوبی؟ داشتم واقعاً نگرانت میشدم. ممنون از لطفت.
باش اینجاها!!

بهاره 22 اردیبهشت 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

حالا کی چی چی گفته تا پدرشو دربیارم؟هرکی از وبلاگت خوشش اومد میگه لینکت کردم و هروقت آپ کردی سرت میزنم.مثه من.واسم مهم نیست که طرف لینکم کنه یا نه.فقط سرم بزنه.

نه :) کسى چیزى نگفته!! تو از دوستاى جدید منى . کم کم با خلق جرقه اى من آشنا میشى . بعضى وقتا چرت و پرتم عود میکنه یه چیزایى مینگارم .

وبلاگ تو از اون دست هست که من خیلى دوست دارم لینکشو این کنار داشته باشم . بهت سر میزنم و توى لیست فید ریدرم هستى اما این کنار... خوب من آدم سیاسیى نیستم :)

sahar 22 اردیبهشت 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.dancersite.mihanblog.com

دوست عزیز سلام وبلاگ بسیار زیبا و عالی داری واقعا لذت بردم . من از وبلاگ نویس هایی مثل شما خیلی خوشم میاد. اگر خواستی منم یه وبلاگ درب و داغون دارم. یه سر بزن . اگر هم خوشت اومد به اسم وبلاگم لینکم کن.ممنونم http://www.dancersite.mihanblog.com

سلام . متشکرم. همونطور که میبینی اینجا جای ساکت و کم رفت و آمدیه. یه محفل خودمونی و صمیمی . اگه بیای قدمت سر چشم.

آدن 22 اردیبهشت 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.meandme.mihanblog.com

بالاخره وبلاگ چه جور جاییه؟؟

سلام آدن خوش اومدی.
من میگم یه ترکیب متوازن از همه اینها شاید.
نظر تو چیه؟

بدون اسم 23 اردیبهشت 1389 ساعت 12:34 ق.ظ

مفتم نمی ارزه :)

اگه مى ارزید که فروش میرفت!! ؛)

آل 23 اردیبهشت 1389 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام وایییییی ممثل اینکه دلتون خیلی پره ! به نظر منم دقیقا یه ترکیبی از تمام ایناست.

نه آلبالو پر کدومه؟ یه کم ورزش کردم :)

نهال 23 اردیبهشت 1389 ساعت 04:37 ب.ظ

آقا همینه ..هر وقت میتونی غر بزنی یا یه پست طولانی و کسل کننده بنویسی یا غمناک باشی ....
یه حسه که واسه نوشتن میاد و بهت میگه که حالا وقته چه مدله نوشتنه ...
همین !

:)

غواص کاشف! 25 اردیبهشت 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام علیکم رفیق غرغرو:)
باهات موافقم منهای اینکه من هیچ وقت حرفامو مفت نمی فروشم! به نظر من حرفایی که میزنیم هیچ کدوم مفت نیست! اگه نیاز به زدنش نبود که نمی زدیم ببم جان:)
راستش وبلاگ تو رو دوست دارم! دلنشینه... نی دونم شاید من بی جنبه شدم که حتما باید سرم خلوت و ذهنم ساکت باشه که بتونم بیام زیارتتون:)
پس این بی جنبه رو به خاطر دیر اومدنش معاف کن و همچنان درو باز بذار:)))
راستی چی می خواستی خصوصی بهم بگی؟ من گوشام رو تیز کردم و ضمنا به هیشکی هم نمی گم... جون رفیقمون راس میگم...;)

باشه چون اصرار میکنى بهت میگم.

ببین...،،،...،،،...،،،...،،،...،،،...؛؛؛:.؛،.:':؛.،':'.،:؛".،...

لطفاً پیش خودت بمونه و ببخشید که اون آخراش هیجان زده شدم و یه کم تند رفتم :)

ممنون از لطفت. در اینجا همیشه به روى اغلب صنوف بخصوص غواصها و کاشفها اونایى که تو کار شنا و شیرجه و شکار هستن چارطاقه!!

غواص کاشف! 25 اردیبهشت 1389 ساعت 09:35 ب.ظ

...:..,,,...,,,...,,,...,,,...;;;...;:،؛:.:.،":"::;;;;;;...!!!!

اینم راه حل من....

امیدوارم دیگه با این راه به سادگی همه چی تموم شه:)

مرسی از در باز و روی بازتر:)

نظر خوبیه. روش فکر می‌کنم. امیدوارم موفق بشم. اگرچه من به اندازه تو شجاع نیستم.

اختیار دارین. شما اینجا حق آب و گل دارید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد