بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

توالی ایام


امروز یکی داشت می‌گفت چه جالب! امروز دوم خرداده....


نفر بغل‌دستیش گفت که چی؟ خوب فردام سوم خرداده.....



نظرات 9 + ارسال نظر
نگین(آلبالو) 2 خرداد 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سبک دادائیسم ! :)
تبادل لینک می کنی ؟ اگه اره خوشحال میشم خبرم کن !
هوووووووووووووووووووووووووووورا
فعلا:دی

سلام نگین آلبالو .

ممنون که بهم سر زدی.

به نظر من لینک کالایی برای مبادله نیست. بر و بچه‌های وبلاگی به دلایل مختلف لینکها رو می‌چینن. دلایل من چیزی غیر از مبادله کالا به کالاست.

اما بهت سر می‌زنم.

ممنون از نظرت.

صندوقک 2 خرداد 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

نه امروز دوم خرداده، امروز فقط یک روز معمولی توی تقویم نیست. :(((((

دقت کن که فردا هم سوم خرداده و یک روز معمولى توى تقویم نیست!!

آل... 2 خرداد 1389 ساعت 02:43 ب.ظ

:) سلام.

به سلام آلبالوى گل گلابى :)

سنجاب 2 خرداد 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

سلام پ...ببخشید فضولی می کنم!~ ولی اون پست پایینی واقعا زندگیت بود؟ یا بعضی اوقاتت...یا اکثر اوقاتت؟ٌْ

بعضی روزها شبیه این می‌شه متأسفانه. البته من یه مقدار آب دوغ خیارش رو زیاد کردم اما اصل قضیه نقض نمی‌شه.

بهاره 2 خرداد 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

روزا دارند جالبتر میشند.نفر اولی راست گفته.

:)

سنجاب 2 خرداد 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

می خواستم بگم زندگی خوبی داری...راستش اگه ما بخواییم زندگی یه روز که چه عرض کنم یه هفته مون رو بنویسیم چرخ چرخ عباسیش اونقدر تکونت میده تا سرت گیج بره و بیفتی...

خوب بنویس استاد. مستفیض می‌شیم.

غواص کاشف! 3 خرداد 1389 ساعت 09:48 ق.ظ

آی که من میمیرم واسه این بی تفاوتی آدما!!!!!!!!
شایدم مته به خشخاش نذاشتن های زیادی بد نباشه!
در هرصورت واسه من که ارزش روزا به هیجانات مثبتو منفی ایه که توشون واسم پیش میاد... به اینکه تو تقویم چیه خیلی دقت نمی کنم!! ارزش هر روز تو همون روزیه که توش شنا می کنم:)

خوب دیگه بسه! حالا وبتو ببند برو سراغ کارت:))
باشه بابا.. منم بستمو رفتم خوب!!!
:)))

جالبه ها! سالروز معذرت خواهى از برادر همسر یا خواهر که براى آدماى مغرور واقعاً یه پیروزى بزرگه یا سالگرد مثلاً ترک سیگار یا هر اتفاق مهم شخصى معمولاً فراموش میشه. در حالى که براى زندگى افراد عادى همینها هستن که تجسم عینى دارن.

بدون اسم 3 خرداد 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

مگه خرداد شده ؟!!

عمره!! میبینى؟

نهال 5 خرداد 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

ببین من ۲ خرداد اون سال نبودم اما عاشق اون خردادم ...
تو دانشگاه یهویی یکی از بجه داشت به اون یکی میگف امروز دوم خرداد فردا سومه (یه چیزی تو مایه های دیالوگه تو !)کلاس جبرانی داریم ...من یهویی دلم ریخت یکی رو پیدا کردم و رفتم تو بغلش یاده پارسالم افتادم ....
رفته بودم استادیوم بزرگداشت دوم خرداد ...عظمتی بود ....
این موقع پارسال بهشتم بودم ...

اون دوم خرداد همه به خودشون می‌گفتن بالاخره یه کاری کردیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد