بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

یه ده زورکی بهارانه


سلام


از همکاریتون توی همنوشت خیلی منبسط شدم! الهی که همنوشتتاتون پربار،  جیبهاتون سرشار و پایه‌های میزهاتون استوار یا حتی تیمسار باشه بی‌حرف پیش!


هذیون؟ کی؟ من؟ نه!! به این می‌گن روان‌پریشی غیر مسری خیالتون راحت...


پریروزا به شاگردام می‌گفتم خلاصه ببخشید این ترم بهاره اونقدر کوتاهه که با جبرانی و وقت اضافه هم نمی‌شه پوششش داد. ایشالا ترم آینده درست مطلب رو شرح و بسط می‌دم قشنگ یاد بگیرین D:


طفلکیا رنگ از رخساره‌شون پرید! یکیشون گفت این دعای خیر بود یا نفرین؟


بهش گفتم اگه یه نفر درسیو پاس کرده بود دیگه حق نداره پا بذاره تو کلاسش؟ اینجاشو یاد نگرفتی خوب ترم دیگه بیا بشین یاد بگیر.


نظام آموزشی ما حکم می‌کنه که بخون تا ده بگیری بعد ببند و بذار بپوسه. اگه به خیر گذشت که چه بهتر اگه نه خدا پدر پارتی رو بیامرزه بتراش تا برسی.



اینجوریشو دوست ندارم...

                                    واقعا می‌گم!


                                                         ارادتمند همگی - پ.نون




نظرات 6 + ارسال نظر
صندوقک 19 خرداد 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

اول ممنون از تبریک :) و امسال با اجازه شما کادولپ تاپ گرفتم، اما واقعا فرقی نمی کنه حتی اگر فقط یادش باشه مثل پارسال که فقط یه شاخه گل داد، برام کافیه و درهرصورت قدرش رو می دونم . و بعد درباره پستت چاره ای نیست نظام آموزشی ما اینو می خواد

چه کادوی عالیی!! منم بدم نمیاد یکی از این دست کادوها بهم بده ;)

بعضی وقتا با دوستهام در مورد یه چیز خیلی گرون که حرف می‌زنیم با صداقت خاصی خاطر نشان می‌کنم که مثلا تا تولد منم سه ماه و دو روز بیشتر نمونده اما حیف که کسی جدی نمی‌گیره :))

نوشا 19 خرداد 1389 ساعت 10:43 ق.ظ http://mannosha.persianblog.ir

احتیاجی نداره روان پریش مسری باشه ، من که خودم یه نوع حادشو گرفتم ...


عمرااااااااا یه دانشجو پاشه دوباره بره سر کلاس چون فلان جا رو بلد نیست .... حتی اگه استادش آقای پ.نون باشه ...

آخخخخخخخخخخخخخ جووووووووووون دزد دریایی

بسه ؟!

شاگردهای قبلی من تا دم کلاس خیلی ابراز علاقه و دلتنگی می‌کنن حتی بعضیاشون میان پشت پنجره برام دست تکون می‌دن اما توی کلاس عمرا!! :)

آل... 19 خرداد 1389 ساعت 02:12 ب.ظ

چقدرم میان ترم بعد... سلام

نچ که نمیان!
سلام.

نهال 19 خرداد 1389 ساعت 07:11 ب.ظ

نگو خوب این جوری بهشون !
بابا خیلی ستمه !یه ترمم واسه درسهایی تو پاس میکنیم زیاده !از بس چرت و پرت داره !
حالا تدریس شما و درستو نمیدونم ...

من هیچ وقت تا حالا به ده راضی نشدم و امیدوارم راضی هم نشم از این به بعد ...

الی پلی 20 خرداد 1389 ساعت 10:05 ق.ظ http://elipeli.blogsky.com

فک کنم مسریه هاااااااا.......



چه استاد باحالی!

:)

بهاره 20 خرداد 1389 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

حقیقت تلخیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد