بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

تزریقی


کسی می‌دونه متادون اعتیاد به نت چیه؟


می‌خوام ترک کنم......



نظرات 15 + ارسال نظر
آل.... 20 خرداد 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

برای من فقط در صورتی میشه که پی سی خراب بشه!!!!!

متأسفانه کار خیلی سختیه...

آل... 20 خرداد 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

یه راه دیگم هس یه نفر تو خونه باشه که به تو مهلت نده بشینی جلو پی سی !! البته اینا همه برا من صدق میکنه نه شما من اگه برا خودم کامپیوتر جدا داشتم تا الان تزریقی که چه عرض کنم گوشه خیابون مرده بودم

:) این راه برای من نیست. چون که توی خونه من اکثرا یا لپتاپ دارن یا موبایل دارای تکنولوژی وای‌فای یا هردو!!!

دور از جون!!

آل... 20 خرداد 1389 ساعت 11:19 ب.ظ

نه مثه اینکه تونستین چند ساعتی نیاین نت آیکون دست

بعله به لطف آقایون شبکه اینترنت که نت ما رو قطع البیخ کردن به بهانه‌های واهی. فکر کنم سیاسی کاری کردن!!

الی پلی 21 خرداد 1389 ساعت 11:58 ق.ظ http://elipeli.blogsky.com

ممنونم که با دقت نوشه هامو خوندی!....

فکر نمیکنم همشهری باشیم نه؟

میگم!

اگه پیدا کردی منم میخوام..... منم نجات بده از این اعتیاد

نه همشهری نیستیم. فی‌الواقع هیچوقت اونورا پیدام نشده متأسفانه.

:) می‌گن کی عصاکش کی؟

صندوقک 21 خرداد 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

والله من که چیزی پیدا نکردم.

بازم بگرد منم می‌گردم ولی امیدی نیست.

قزن قلفی 21 خرداد 1389 ساعت 08:38 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

دور از جون شما برا من تشنج بود و سیمز ۳ ! فقط مشکلش اینه که حالا نمیدونم با چی سیمز ۳ رو ترک کنم !

همیشه همینطوره. آدم باید اعتیادی رو انتخاب کنه که با انرژی کمتری بشه بیش از یه ساعت ازش دور شد...

امینه 22 خرداد 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

انگیزه میخواد ، انگیزه !

انگیزه هست..... خوبش هم هست اما اونکه نیست نمی‌دونم اسمش اراده می‌شه همت می‌شه جنم می‌شه هرچی که هست کمه.

بدون اسم 22 خرداد 1389 ساعت 12:32 ب.ظ

مردی بکن !!!

می‌گن دونفر دعواشون شد. گردن‌کلفته گفت مردی وایسا....

ضعفیتره گفت نامردم و در می‌رم :)

خیلی دلم می‌خواد برسونمش به حد معقول. چون این تفریحو دوست دارم دلم نمی‌خواد تمومش کنم اما نمی‌دونم چطور باید کنترلش کنم که به تمام زندگیم رسوخ نکنه مثل الآن...

Inموریx 22 خرداد 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

به نظر می‌رسه موافقی :)

قزن قلفی 22 خرداد 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

البته اعتیاد سیمز ۳ خوبیش اینه که خرجت کمتره .......

البته این هست. اما دیدم که یه مقادیرى غیر خانوادگیه و قباحت داره اطفال دست آدم ببینن نه؟

نهال 22 خرداد 1389 ساعت 05:45 ب.ظ

نداره آقا ....
باید لپ تاپ یا پی سی محترم طوری از پنجره پرت کنی که دیگه درست نشه و کافی نت و نت محل کارم بترکونی !

انگار راست میگى :(

سنجاب 23 خرداد 1389 ساعت 04:07 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

نیا...خودش ترک میشه!!!

(انگار باز قاطی کردی)

اگه نمیومدم که تزریقى نبودم استاد!

قاطى !! عبارت آشناییه، انگار اینو بازم شنیدم :)

غواص کاشف! 28 خرداد 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

میدونی متادون من چی بود؟

واسه من دیدن سایت های بی ربطی که فیلتر شدن!!
و یه مدتی هم که یه جایی(!!!) IP منو شناخته بود و دایورتم می کرد رو یه سایت تبلیغی!
این موضوع + یه موضوع دیگه(...) باعث شد من وابستگیم کم بشه!

خوش به حالت ... نجات پیدا کردى.

یه دلیل دیگه اینکه تو سرگرمیهاى خوبى دارى. بالاخره کلى تفریح دارى که هرکسى نداره :)

غواص کاشف! 29 خرداد 1389 ساعت 11:58 ب.ظ

:))
آره.. این یکی رو خوب اومدی:)))))
راستی یه سری هم رفتم آموزش تیراندازی با تپانچه... خیلی دلم می خواد برم شیکار گراز وحشی و کل! اگه تو ک.سه دوس داری خو منم کل دوس دارم:)))
آخ که اینجا جدی حال و هوای آدمو عوض می کنه

میخواى کل و گراز شکار کنى تپانچه کارت رو میگذرونه؟؟ بابا لانگ جان سیلور !!

کوسه خیلى مامانیه! لبخندشو دیدى؟ با اون دندوناى تاق نیم تاقش :)

آدن 18 تیر 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

با دیگران باش. هر چه آدم تنهاتر میشه بیشتر در خود و البته در "نت!!" فرو میره

مشخصه آدمهای دپرس اینه و عجیب اینکه همه این مشخصه رو دارند الا قلیلی. هرکسی به سهم خود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد