بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

خدای مهربون


خوب شد من بنا نیست دنیا رو بگردونم.


هیچوقت نتونستم خدای مهربونی باشم.



نظرات 4 + ارسال نظر
آل... 28 خرداد 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام. چیز دیگهیی به نظرم نمیرسه بگم

سلام

بهاره 29 خرداد 1389 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.kuche-ali-chap.blogsky.com

نه...خداوند قهار و وجبار...

اینکاره نیستم باید یه شغل مناسبترى انتخاب کنم :)

غواص کاشف! 30 خرداد 1389 ساعت 12:02 ق.ظ

خدای عادل یا قاهر یا فاطر یا ناصر یا صمد یا ودود یا حمید یا مجید یا.... چی؟ تونستی باشی؟؟!!!
تو اینهمه صفات تنها مهربون نشدی؟

راستی چرا فک می کنی با مهربونی میشه دنیا رو گردوند؟ مهربونی بی مدیریت و عدل = فروپاشی

بابا من که می گم همون بنده مهربونی باشیم از سرمونم زیاده:)

درسته....

داشتم به خودم میگفتم کار خدا هم کار خیلى سختیه از عهده من که بر نمیاد. حالا صفات مختلف هر چى که باید باشه باشه آقا ما بلت نیستیم. گفتم که دور ما رو خط بگیرین :)

قزن قلفی 30 خرداد 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

قرار هم نیست کسی بتونه
راستی من چند روز نبودم شما خبر داری چرا پرشین بلاگ فیلتره !

سلام.
اولندش فردا با ولیتون تشریف میارین دفتر بلاگ تکلیف غیبتتون معلوم بشه!! دومندش من از وردپرس خبر دارم که رفته توى درخت اما پرشین خیلى حرفیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد