بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

خرافه



وقتی میلیاردها چشم امیدوار به هشت تا پا خیره می‌شه،


وقتی هشت تا پا از فاصله نه‌هزار و پونصد کیلومتری بیست و دوتا پا رو فلج می‌کنه،


وقتی یه بلوز یه ماه نباید شسته بشه مبادا سلسله موفقیتها شسته شه،


آدم بی اختیار یه نگاه به پشت دستش می‌اندازه، یه نگاه به تقویم رومیزی.



بعدالتحریر ۱:

من آدم تعصبیی روی فوتبال و ملتها نیستم هرچند به سهم خودم پی‌گیر و علاقمند جریانات جام‌جهانی هستم اما اصلا نمی‌تونم این بامبولهای اختاپوس و دلفین و یقه اسکی و مار پیتون و ال و بل و جیم‌بل رو با فرهنگ فعلی جاری در دنیای متمدن توی یه سناریو بگنجونم... واقعا!

هرکی هم بگه من از حذف تیم آلمان الآن ناراحتم سوخته.


بعدالتحریر ۲: بهاره وبلاگت!


نظرات 15 + ارسال نظر
نوشا 17 تیر 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://mannosha.persianblog.ir

امیدوارم اسپانیا قهرمان بشه حاg مهربون گرفته بشه ... طرفدار هر تیمی بوده برده تا حالا ...

این خرافه ها بیشتر به نظرم روحی روانیه یه ربطی به نا خود آگاه داره ... اما خوب تضادش با مدرنیته زیاده و جالب و اینکه ما هنوز یه جاهایی وصلیم یعنی سعی میکنیم خودمونو وصل کنیم ...


انقدر کیف میکنم ملت میان میگن همنوشت دوست دارن .. انگار که منو دوست دارن یا به من ربط داره !!!!

منم همینطور.

آره انگار.

خوب فضای همنوشت یه فضای دوستانه‌ست مثل یه مهمونی کوچیک دور هم که همه با هم دوستیم. خوشحالم.

نهال 17 تیر 1389 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام
نمیدونم چرا اما وقتی شنیدم این اختاپوسه همه ی نتیجه ها رو درست گفته بی اختیار باور کردم و همراه با نتیجهایی که پیش بینی میکرد و جلو میرفت منم شرط میبستم وووو
ولی اون لباس کثیف و چرک رو نمیتونم درک کنم !
شاید بگی که هر رو یه چیزه و هر دوتاشون خرافه اس !اما خوب نمیدونم چرا تو باورم اولیه میره و دومیه نه !

:)

آدم از اون پشت که خبر نداره اما به هر حال قبول این نکته که یه جونور به این هیئت از غیب و آینده باخبره و اینجورى ضرب شست نشون میده یه مقدار برام سنگینه اما از اون طرف هم حق دارى درصد جوابهاى درستش با آمار و احتمالات عادى نمیخونه. منو کشتى یه اکیپ ، فرض کن مافیاى بین الملى فوتبال که روى تیمها نفوذ داره و نتیجه ها رو تعیین میکنه حیوون رو میرونه و اینطورى خواستن تفریح کنن و شایدم شرط بندى و کسب درآمدهاى نجومى سر این بازى.
مثلاً میگم!!

شاذه 17 تیر 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

والا منم منطقی ترین جوابی که به نظرم می رسه همین جوابتون به نهاله! خداوکیلی خود شیطونم تو جلد اختاپوس نمی تونه اینطوری پیشگوئی کنه! اصلاً هزار و چهار صد و اندی ساله که شیطونا نمی تونن آینده رو ببینن. حالا یه اختاپوس بتونه؟؟؟!!!

سلام. خوبى؟ خوش اومدى. حدس من فقط به این میره.

آل... 17 تیر 1389 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام.اینکه اختا÷وس درست ÷یش بینی میکنه یا نه رو نمیدونم ولی یه جورایی تضعیف روحیه میشه برا تیما.به هر حال جالب بود

بعله. سلام.

دکتر خودم 18 تیر 1389 ساعت 02:55 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

میگن بعد از باخت مرکل قرار شده بگه با هشت‌پاهه آبگوشت درست کنن تا درسی بشه برا بقیه هشت‌پاها

بله شنیدم! فقط منتظرن ادویه مخصوص آبگوشت هشتپا از فیلیپین برسه که دیگو بار بذارن :)

نهال 18 تیر 1389 ساعت 03:42 ب.ظ

آدم هیچ وخ از دستای پشت پرده خبر دار نمیشه !

اگه خبر می‌شدیم که اسمش پشت پرده نبود.

شاذه 19 تیر 1389 ساعت 03:27 ق.ظ

سلام
خیلی ممنون
خیلی التماس دعا، در و غیره...

مشغولیم

قزن قلفی 19 تیر 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

خرافات چیزیه بشر ناخودآگاه به طرفش جذب میشه . البته خیلی از این به اصطلاح خرافاتها حکمت حالایا علمی و یا عملی داره که ممکنه در اون موقعیت ما نفهمیم .
درکل فقط به خاطر اینه که هر چیز اسرار آمیزی جذابه .

منم همین فکرو میکنم. اما چونکه توی دنیای متمدن پشت پا زدن به هرچی متافیزیکه فکر کردم اینم یکی مثل همونه اما انگار که نه!

غواص کاشف! 20 تیر 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

میگم شاید هشتپائه ربوتیکی بوده! یعنی مثلا کنترلی باشه! ما فقط ظاهرشو می دیدیم...
کلا خرافات به نظر من به تمدن و قرن 21 و 22 مربوطی نداره!
ما هرچی هم که صنعتی بشیم بازم همون آدماییم که از امکانات موجود استفاده می کنن... حالا تو یه دوره از نیزه و برگ درخت مو(!) و بز کوهی بهترین استفاده رو می کنن:)) یه دوره از جادو و عقاید شامانیستی و نیروی کارگری مفت استفاده می کنن و یه دوره هم از رباط های انسان نما و لیزر و هوش مصنوعی و انسانهای شبیه سازی شده استفاده می کنن... ولی اصل وجودی آدم ها همه یکیه:)

فکر میکنم همینطوره چون توی این دوره و زمون دقیقا آدمها همون علایق رو نشون میدن...میدیم! ;)

غواص کاشف! 20 تیر 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

راستی دو نکته یادم اومد...

1- تو چرا به زبون سلیس و شیرین(!) عربی رو آوردی؟؟ مگه اسم خودت چش بود که آخر نوشته هات بجاش بعد التحریر زدی؟!

2- حال اسب آبی بی دندون من چطوله؟ نیش زده هاش رشد کردن؟ وزنش به چند تن رسیده الان؟

سلام! نمی دونم چش بود. همینطوری.

اونم خوبه رفته تو حیاط با گرگه گرگم به هوا بازی کنه.

خیلی مامانیه واقعنی :)

محمد 20 تیر 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

آلمان خوبه سوم شد
حقش نبود دیگه 4رم بشه ولی!
اسپانیا خداییش عشقه بابا
نابود کرده همه ی تیما رو با حمله هاش
راستی به روزم

درسته

قزن قلفی 20 تیر 1389 ساعت 08:41 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

راستی بقول یه بنده خدایی : ترجیح می‌دهم در آلمان راه بروم و یک اختاپوس سرنوشت فوتبال کشورم را تعیین کند تا اینکه در ایران بنشینم و یک میمون برای کشورم تصمیم بگیرد

:)

بدون اسم 21 تیر 1389 ساعت 02:19 ق.ظ

زنده باد خرافات !

بادا بادا ;)

بهاره 21 تیر 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

سلام.مرسی که به یادمی.من که اهل این چیزا نیستم.وبلاگ جدید زدم.

چه خوب! مواظب خودت باش :)

صندوقچه 21 تیر 1389 ساعت 10:14 ق.ظ http://maryamarshi.wordpress.com

نمی دونم چی بگم، کلا این خرافه احمقانه به کنار اما آلمان نباید می باخت :(

بازخدا روشکر که اقلا سوم شد اگرچه به نظر من هم آلمان امسال خیلی خوب بود. اما فکر کنم اسپانیاییا یه کم بهتر بودن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد