بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

تبلیغات به ضرب تخماق


اعتقاد متقن دارم که بیش از نود درصد حال ناخوش و استرس و چه و فلان و این‌حرفها از داخل ذهن آدمها به وجود میاد و بقیه‌ش زائیده اتفاقاتیه که بر سر من و ما و جامعه می‌آد. اگرچه این اعتقاد کلا در حیطه اعتقاداتم می‌مونه و اجرایی نمی‌شه که بتونم خودم مدیریتش کنم.


یه روشش اینه که آدم خودشو بزنه به یه راه دیگه و به روی خودش نیاره. اقلا مرتب به خودش گوشزد نکنه که من اینم و لاغیر! در همین راستا پست قبل نباید همینطور سرپست بمونه....



یه کار نسبتا جدیدی که سالهای اخیر مد شده و آفت من و شاید همه مردم موبایل‌به‌دست شده این تبلیغات اس‌ام‌اسیه واقعا جدا!!!


حتما همه‌مون درگیرش هستیم کم و بیش، مثالهاش هم بی‌شماره که نصف شب یا وسط روز وقتی حسابی درگیر هستیم یا منتظر یه مسج جدی واجب هستیم پیامک میاد که بدو بدو شورت‌لاستیکی گلک‌قشنگه رسید با طرح سیندرلا!! آدرس خیابان فلان فروشگاه اله.


بازه تبلیغات هم اونقدر گسترده هست که بیا و تماشا کن.....


تور یک‌هفته‌ای تایلند با قیمتهای باورنکردنی....

خرید اقساطی پورشه مدل سال......

پودر بهداشتی لطیفه بدون سوزش و خارش با اثر حیرت‌آور...

کلکسیون تابستانه پالتو و بارانی مد امسال آلمان....

اجرای سریع اسکلتهای بتن مسلح با استفاده از سیمان و شن اصل انگلیسی.....

دکتر ماندانا پالازیان متخصص ناباروری.......

تخلیه فاضلاب با یک تلفن........

گوسفند زنده تحویل درب منزل با قصاب مجرب آقا و خانم......

مهد کودک گلهای زندگی با شرکت قلقلی و عموپورنگ........

توپ لاغری تضمینی ربع‌ساعته چهل و سه کیلو بدون برگشت.............

مشاوره املاک و مستغلات بدون درد بدون خونریزی.....

تصویربرداری و عکاسی مجالس جشن و ترحیم با ارسال تضمینی به یوتیوب و سایر سایتهای معتبر جهانی. ما شما را معروف خواهیم کرد و هنر شما را به جهانیان خواهیم شناساند....


جوری که آدمی که نمی‌دونه سرسام رو با کدوم جیم می‌نویسن رسما حاضر می‌شه آیفون چهار دومیلیونیش رو بکوبونه وسط دیوار روبرو جون خلاص.


یه مرتبه که واقعا به تنگ اومده بودم تلفن زدم به یکی از همین شماره‌ها و گفتم ببخشید من یه سؤال دارم از حضورتون، جواب شنیدم که بفرمائید در خدمتیم. گفتم ببخشید شما سفارش این تبلیغات رو به کجا می‌دید منم لازمش دارم. بعد از کلی لطفا صبر کنید و دیلینگ دیلینگ و الو یه لحظه و فوروارد به این اتاق و اون اتاق یه نفر با اکراه شماره رو بهم داد.


زنگ زدم به اون مؤسسه تبلیغاتی و بعد از گذروندن همین مراحل گوشی یه لحظه و دیریریم دیریم و از اینا یکی جواب داد بفرمائید، امرتون؟ گفتم ببخشید خانوم من حاضرم یه مبلغ، هر مبلغی که بفرمائید بابت حق‌الزحمه شما بپردازم اما راهنماییم کنید که چطور می‌شه دیگه بهم از این تبلیغات نیاد، من دلم می‌خواد که از هیچکدوم از این رویدادهای مهم مطلع نشم!


می‌دونین جواب چی بود؟ گفت غیرممکنه!! این پیامکها روی یه قاعده کلی مثلا توی این رنج شماره برای یک عده فرستاده می‌شه و اصلا امکان نداره یه نفر نخواد!!  :(


ظاهرا این اطلاعات جزو کتگوری آشهای کشک خاله دسته‌بندی می‌شن که بخوریم نخوریم پامون هست. در نتیجه تصمیم گرفتم از اون به بعد اقلا اعصابم رو روش نذارم و به سرعت مثل اینکه آدم شب به شب آشغالها رو می‌ذاره دم در با کمال احترام تور آقای فلان و مطب خانم فلان و مغازه حاجی بهمان رو بذاره توی پیاده‌رو. انعام مأمور زحمت‌کش شهرداری هم فراموش نشود والا بد می‌بینی هااا!!!!! گفته‌باشم!




پی‌نوشت : داستان که طلبتون باشه، به محض غلیان مجدد حس چرت و پرت نویسانه خدمتتون معروض خواهم داشت به امید ایزد منان.


نظرات 10 + ارسال نظر
فاطمه یوسفی 31 تیر 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://dokhtebander.blogsky.com

ممنون که سر زدین
شما هم امیدوارم که در زمینه ی وبلاگ نویسی هر روز موفق تر از دیروز باشین
محتوای وبلاگتون خوبه
بهتون تبریک می گم

تشکر

بهاره 31 تیر 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

چقدر طولانی بود.

من شرمنده ام. خودم از نوشته هام خوشم میاد توهم میزنم که اونهاى دیگه هم مثل منن....

بدون اسم 1 مرداد 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

من درب منزل دماغ عمل می کنم و پروتز میذارم برای هر جا که بخوای اگه خواستی خبرم کن .
به دوستات هم بگو ..
حالا خودم اس ام اس هم می زنم

چشم قربان :) راستى پارسال یادمه تو کار مزرعه شترمرغ تزئینى بودى هنوز هم داریش یا نگشت؟ p:

آل.. 1 مرداد 1389 ساعت 03:29 ب.ظ

اوووو چه آدم با کلاسی آیفون چهارم داره!!! راستی تو ایرون اومده الان؟! بله تقریبا سه چهارم اینباکسم اس ام اس تبلیغه! راستی سلام

اصل قضیه اینه که نه که آیفون٤ باگ ماگ داره راحت میشه قیدشو زد و کوبوند تو دیوار :)

بله هست مشخصاتشم خیلى بالا هست اما مشکل آنتنش هم هست.

سلام

دکتر خودم 1 مرداد 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

خو خودت فهمیدی مشکلت کجاست؟
بله، آیفون ۴ میخری همین میشه دیگه، گوشیت با کلاسه اس‌ام‌اس زیاد میاد براش (هر چند که هیچی امکانات نداره ).
اونوخ اون قصاب خانم خیلی باحال بودفرض کن یه خانم بیاد با این همه سبیل بگه اون ساطور رو بده بچه

من که ندارم! میگم حتى اونم میزنن به دیوار :)

قصاب زن سیبیل کلفت :) من که ترجیح میدم یه دختر خانوم ورزشکار باشه داراى کمربند مشکى تکواندو یا قهرمان فول کنتاکت :))

قزن قلفی 1 مرداد 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

ببین از اونهمه نوشته ات من می خوام گیر بدم به همون اولش ... گفتی نود درصد مشکلات زائیده فکره من میگم آره تو راست میگی ولی به جون خودم اون ده درصده احتمالش بیشتره ...

:)

صندوقک 2 مرداد 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

خداییش آدم گاهی منتظر یه پیام مهمه ، بعد می بینی هی چرت و پرت تبلیغ میاد، ادم دقیقا عصبی میشه. گاهی دلم خواسته جواب بدم. حرف بد بهش بزنم

:) آره منم!!

امینه 3 مرداد 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

یه دفعه یک و نیم-دو نصفه شب مسیج اومد که لذت رانندگی رو با ب-ام-و تحربه کنید و ....
خلاصه تا ب-ام-و رو نرونید نمی فهمین که رانندگی باهاش چه حالی میده !

منم واسش ریپلای کردم که : " بر منکرش لعنت !! "
اتفاقا دلیوری ریپورتش هم اومد !

یعنی واقعا فکر می کنن ملت نمی دونن رانندگی با بی-ام-و لذت داره ؟!!!

باید بهش میگفتى یکى بفرست ببینیم چه جوریاست ! سلام

سنجاب 4 مرداد 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

چه جالب!ولی خیلی کم واسه من این پیامکا پیش اومده...زمان جام جهانی هم که اخبار فوتبال میومد کلی ذوق می کردم!

خیلى بستگى داره که سرى شماره تلفنت توى کدوم دسته باشه و اینکه همراه اول باشه یا نه.

با این حال خوش به حالت! حسودیم شد :)

غواص کاشف! 8 مرداد 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

:))

چرا گوشیتو شبا روشن میذاری شوما؟؟؟؟

چرا می خوای نون یه عده که تازه صاحب کار شدن رو آجر کنی شوما؟؟؟؟

چرا پاک کردن یه تبلیغ ساده اینقده رفته رو اعصاب شوما؟

چرا نمی تونی ببینی که یکی با همین اس ام اسا کلاس میذاره که آره مام یکی به یادمونه، شوما؟؟؟؟

بابا تو دیگه کی هستی شوما؟؟؟؟:))

خوب اگه یکی دوتا باشه اصلا اشکالاتی نداره. اما وقتی شبانه روز شدن دویست و هشتاد تا اونوقت یه کم اعصاب معصابات آدم متزلزل می‌شه :)

سلام!! خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد