بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

پیام رمز



فشذقهن ئهلشئ :)  ناثهمه ذشاعساه!!



کسی می‌تونه بفهمه چی نوشتم اینجا؟


توضیح:‌ اصلا هم چرت و بی‌معنی نیست. یه نکته ساده داره فقط.



برنده‌ها تا این لحظه:


عادله، سنجاب، نهال، آدن، زمرد، دکتر خودم و نوشا.


معذرت از:


سنجاب و زمرد بابت اینکه کامنتهاشون رو به علت اشاره مستقیم به جواب حذف کردم!



جواب:


خوب حل مسأله اینه که من و خیلی از نت‌گردها چون عادت داریم متن فارسی بنویسیم مثلا کامنت بذاریم یا به هر علت، خیلی وقتها کی‌بوردمون روی حالت فارسی تنظیم شده و تا میایم یه آدرس مثلا توی آدرس بار بذاریم می‌بینیم که خرچنگ قورباغه شد! بعد مجبور می‌شیم که پاکش کنیم و کی‌بورد رو لاتین کنیم و آدرس رو لاتین تایپ کنیم :)


خیلی پیش میاد که من تایپ می‌کنم:  ذمخلسنغ !! البته سه حرف اولشو که می‌زنم باز به خودم می‌گم اه!! بازم!!


حالا برای اینکه جواب رو ببینید هر کدوم از این حروف فارسی رو نگاه کنید ببینید مترادف لاتینشون کدوم حرفه. یه کوچولو که وقت بذارید راحت در میاد :)



نظرات 15 + ارسال نظر
بنگری 12 مرداد 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز ...
مغز من داغونه فشار وارده غیر قابل تحمله ..اما مطمئنم که معنی داره ! اگر نبود که نمی نوشتی !

دلت شاد

سلااام

خوش اومدی دوست قدیمی.

بد نباشی. چرا اینجوری؟ :(

بعدا جوابشم همینجا می‌نویسم.

ممنون که سر زدی.

شاذه 12 مرداد 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

حالا ای که فرمودین یعنی؟...!

بعدا می‌گم!

عادله 12 مرداد 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

اینو همه میگن

سلام :) کدوم یکیو؟؟ تبریک می گم :)

نهال 12 مرداد 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

این اشتباه چپولی نوشتن زبون واسه من خیلی تکرار میشه !واسه همین زود فهمیدم که خیلی باهوشم !

احسنت

آدن 12 مرداد 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

خواهش میکنم. مرسی! کاری نداشت اصلا!!
درضمن اون که معلومه!! من خیلی باهوشم. هر چنذ این رمزگشایی! اصلا هوش نمیخواست!

فقط باید ذهن آدم تو این ردیف جلو بره :)

دکتر خودم 12 مرداد 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

ح.دخد تشد، یهیه پشدشپ فخدثسفشپ ذثبشاپشپ زاه پهله :)
بثنقثف ناثغمه ناخذ ذعی :))
اونوخ منم تبریک میگم :)

ناعذث فخ اشئ ذخقیه :)

بدون اسم 12 مرداد 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

من خیلی خنگم اصلا نفهمیدم :(

دوست من، این یه تست هوش نیست. بعضیها به صورت مسأله برخوردن بعضیها هنوز نه :)

حالا وقتى جوابو نوشتم معلوم میشه داستان چیه ;)

خوبى تو؟ قرار بود بیاى این بچه رو ادب کنى نرسیدى؟

آل 13 مرداد 1389 ساعت 12:22 ق.ظ

سلام.تبریک می گم که چی نمیدونم..... البته من اینقدر دیر امدم که دیگه همه فهمیدن رمزشو.

سلام آخرش نفهمیدم قفلشو باز کردى یا نه؟ :)

نوشا 13 مرداد 1389 ساعت 02:07 ق.ظ http://mannosha.persianblog.ir

خواهش میکنم باهوشی از خودتونه کلا زیادی تابلو بود !!!

نمیشه یه همنوشت هیجان انگیز بنویسید ؟!!

:) چرا که نه. همین روزا.

سلام.

بهاره 13 مرداد 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

نمیدونم.برعکس کردم اما چیزی نفهمیدم.شاید حروفها سر هم نوشته شده ولی بازم نفهمیدم...

هیچ اشکالی نداره. هروقت دیدی با آخرین دقتت به جایی نمی‌رسی بدون که زاویه دیدت غلطه. هیچوقت به هوشت شک نکن.

چشمها را باید شست. جور دیگر باید دید.

بدون اسم 13 مرداد 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

هان پس من نفهمیدم چون نت گرد نیستم!
مغزم هم به علت گرفتاری زیاد این چند وقت تعطیله فعلا!
من جمعه شب میام همون هتل که گفتی رزرو کردم ۳ روز احتمالا کار دارم اگه وقت داشتی می بینمت ایشالا

خوبه پس می‌بینیمت. رسیدی خبری بده. خوشحال می‌شم. منتظرم.

پانته آ 13 مرداد 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://pnt17.blogfa.com

ئثقزه !
ئشد غث ئخلاثغه ذشش قثغهسشئ نخممه سشقث هدنث ئهفخعدهئ هدخ ذث ناخعدهئ ئهناشدیهیهئ!

dhnl hknhojd ;i di cf,k [ndn fgnl!

بازم مرسی.

:)

دکتر خودم 13 مرداد 1389 ساعت 09:50 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

بدترین حالتش وقیه که بنویسی لخخلمث بعد کنترل+اینتر رو هم بزنی و هر چی هم صبر کنی گوگل باز نشه :))

:))

الی پلی 13 مرداد 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://elipeli.blogsky.com

از اونجایی که این اتفاق خیلی برام میوفته... تا دیدم نوشتی فشذقهن... متوجه شدم و باوز کن قبل از اینکه ببینم خودم متوحه شدم هاااااااا

میدونم . اونایى که در گیر هستن روزى چند بار از این جور مطالب مینویسن :)

سنجاب 13 مرداد 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

واقعا به این آسونی بود؟ به خودم امید وار شدم!

پس چى؟ ما که نمبخوایم اینجا انرجى هسته اى بار بذاریم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد