بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

یک پست


امشب سه تا پست گذاشتم به چه معنی‌داری!! هر سه تا پریده، اعصاب معصاب قاطیه.


سلام خوبی؟ چه خبرا؟


قربانت خوشحال شدیم شب به خیر :)



پی‌نوشت۱: کی‌می‌گه به این نمی‌گن پست ها؟


پی‌نوشت2: ببین کرم از بلاگ‌سکایه! یه پست گذاشتم در مورد دانشگاه پرید، یه پست گذاشتم در مورد مسائل اجتماعی پرید، یه پست نوشتم در مورد غرغر پرید حالا چرا همون اولی رو هی تکرار نکردم تا بشه اونم همینطور الکی! بعد بین این همه مطلب تصمیم گرفتم مزخرفترین پست قرن رو بذارم این یکی گرفت!! تو رو خدا کرم از خودش نیست؟ این نمی‌خواد من یه پست مثل آدم حسابی بذارم!



نظرات 9 + ارسال نظر
آل 30 مرداد 1389 ساعت 09:11 ق.ظ

اینم یه جور پسته چه اشکال داره؟! حالا نمیشد یه جوری یه کپی ازشون نگه داری دوباره پست کنی؟ سلام

همیشه نگه مى داشتم بجز دیشب که نگه نداشتم . نمیدونم چى شد.

سلام

نهال 30 مرداد 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

آقا ظلمه ...
دیده خیلی فک کرده واسشون و کلی تلاش کردی و مفید نوشتی خاسته حالتو بگیره !
مث که خیلی تجدید قوا کردی !

بچه ى لجبازیه. مى شناسمش :)

بهاره 30 مرداد 1389 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.pashe-koori.blogsky.com

این بلاگ اسکای هم عقلشو از دست داده.بیچاره.دوباره تلاش کن...منتظریم.

:)

سعى میکنم

دکتر خودم 30 مرداد 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

میخوای بریزیم رو سر مسعود چنگیزی بزنیمش؟

خیلى دلم میخواد ؛)

غواص کاشف! 31 مرداد 1389 ساعت 09:46 ق.ظ

بابا به چه زبونی بهت بگه که نرو دنبال مسائل اجتماعی؟ هان؟ برو دنبال آبو نونت، بیکاری ؟
آقا به گـٍــل نشسته، گــــــٍــــــــــــــــــــــل!

سلام ، من از بچگى علاقه عجیبى به گل بازى داشتم و تابستونا همیشه تو باغچه مشغول خلق آثار علمى هنرى فرهنگى بودم :)

سعى میکنم طرف سیاسی کاری نرم که توی گل اونورا گزند گزندگان محتمل است.

غواص کاشف! 31 مرداد 1389 ساعت 11:46 ق.ظ

خلق آثار علمی:))

فی الواقع می خوای بگی که می خوای از گل درش بیاری...

گزندگان توی گلها هستند یا توی گلها؟!

مستدام باشی رفیق:)

بله پس چى ؟؟ :))

از گل بیرون نمیاریم اگه بشه ماهیى بگیریم!!! مارماهى! ؛)

بستگى به نوع گزنده ش داره، گزندگان مرفوع داریم ، گزندگان مجرور :) زیستگاه طبیعیشون تعیین میشه p:

شما هم بهکذا بعون الله و قوته!!

چى شد :)

ماهی خانوم 31 مرداد 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام
آره بلاگ اسکای فکر می کنه خیلی زرنگه هر بیست تا سی دقیقه یکبار باید اسم و پسورد بدیم! منم از اون زرنگتر! هر چند دقیقه یکبار نوشته هام رو سیو می کنم!
خوشحال میشم می خونمتون
شاد باشید

سلام

منم معمولا قبل از هر کلیدی یه سیو دارم. اون موقع که می‌دونم چرا هوس دوئل کرده بودم با این. اونم هر دفعه منو شکست داد :)

متشکرم .

غواص کاشف! 2 شهریور 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

:)))))))))))))))))))))

خیلی باحال بود! مجرور و مرفوعش منو کشته:))

:)))

فی الحال بعلت ذیغ وقت نمی تونم نظراتم رو از خود در وکنم! بزودی خدمت میرسیم:)

:) عجله اى نیست

شاذه 3 شهریور 1389 ساعت 04:24 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

این بلاگ سکای هر مرضی داشته باشه از بقیه بهتره!

موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد