بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

مزایده


می‌خوام برم ماشینمو بذارم توی یه سایت برای مزایده! یه میلیاردم نمی‌خوام همون پونصد ، شیشصد میلیون هم بسمه! تازه مدلشم خیلی بالاتره...


آدم باید زرنگ باشه از قبل فکرشو بکنه که چطوری می‌تونه چیزمیزای قدیمیشو آب کنه!


نظرات 10 + ارسال نظر
بدون اسم 13 دی 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

با راننده یا بی؟

با فکر کنم منطقی‌تر باشه ;)

منتظر 13 دی 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.2561367.blogfa.com

قربون اون آپ سیاسی هات برم

آره خب آدم باید زرنگ باشه ـ

یه لبخند اومد رو لبم با این آپت

ای بلا

چه خوب

من وسایل قدیمی رو دوست دارم...
انگار آدم خودش رو گذاشته برا مزایده...

منم اتفاقا جزو کهنه‌پرستا هستم. اما اگه خوب پول بدن چرا که نه؟ بخصوص ماشین!

صندوقک 14 دی 1389 ساعت 10:38 ق.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

چی بگم. ترجیح میدم چیزی نگم جز اینکه جدیدا منی که هیچ وقت هیچ حرف زشتی از دهنم خارج نمیشد جدیدا دوز فحش دادنم رفته به شدت بالا.

البته بلد بودن یه چیزه و سو استفاده یه چیزه دیگه
من که عمرا بخوام همچین کاری بکنم

چه سوء استفاده اى ؟ من میگم این ماشین منو چند میخرید؟ هرکى گرونتر خرید مال اون، عجیب نیست.

کمال 14 دی 1389 ساعت 06:55 ب.ظ http://gozarvanazar.persianblog.ir/

لذت بردم از مطالب وبلاگت ... کیفت کوک و دماغت چاق البته اگه عمل نکرده باشی ها

ممنون

من 15 دی 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خوبی؟
نیستی؟
نمیخوای بیای؟

اى
چرا
چرا
ممنون

هومن 15 دی 1389 ساعت 12:24 ب.ظ

ج۱
آره از اون خیلی بهتره. ولی امتحان نکنش


ج۲
از اینم گشادتر...

ج۳
جوابی ندارم

مرسی
نه!!!!
د؟
:)

امینه 15 دی 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام
خوبی؟
یادته قبلنا سلام نمی کردم !
اگه از این سایتا سراغ داری بی زحمت آدرسشو به مام بده چون منم شدیدا رفتم تو کار آب کردن چیز میزای قدیمی
دی:

ســــــلام! کجایی تو؟ خوبی؟
بخوای خوب بگیره باید خودت یکی درست کنی!!
ebay هست البته مال خارج ایناست . نمی‌دونم ایرونیام همچین چیزی دارن.
خوش اومدی امینه جان.

غواص کاشف! 19 دی 1389 ساعت 09:58 ق.ظ

ببینم مگه تو هم از اینا و.... بودی ما خبر نداشتیم؟!!!
بعدا ما که ماشینتو خریدیم پز بدیم که ماشین کیو خریدیم؟
ماشین شکارچی خرس؟ رقصنده با گرگ؟ پنجه عقاب؟ یا ...؟
کی؟ هان؟ هان؟ هان؟؟؟؟؟

نه من از هیچکدوما نیستم ولى ایده گرفتم دیدم میشه دلم خواست :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد