بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

زیبایی


بعضی وقتها هست که ملت با هم اختلاف سلیقه پیدا می‌کنن و این اختلاف سلیقه بین آقایون و خانمها به اوج می‌رسه. مثلا در فلان مجلس یا پاساژ یه نفرو می‌بینن. آقاهه می‌گه بـــــــــــه، خانمه می‌گه اهــــــــــــــــــــــــه! به همین غلیظی!


اون چهره و مشخصات به نظر مرد هرچی زیبا میاد برای زن دو برابر زشته! و این خیلی عجیبه. آخه معیارهای زیبایی قاعدتا تعریف‌شده هستن. هیچکس به دماغ عقابی یا چونه تیز جلو اومده نمی‌گه زیبا.


تازه اگه سؤال هم بکنی این کجاش عیب داشت؟ جواب معمولا اینه: این که سرتاپاش عیبه! بدون ذکر موارد جزئیات عیوب...


شاید و شاید داستان نشوندن مرد در سرجای خودش است فی‌نفسه! اما من این قضیه رو برای چیزهای مختلف و اشخاص مختلف تست کردم و بسیار زیاد جواب گرفتم عین همین قضیه.


راستی معیارهای زیبایی اینهمه متفاوتن؟ در حد 180درجه با ضرب 2برابر و نصفی؟


نظرات 12 + ارسال نظر

گاهی حس های دیگه هم قاطی زیبایی شناسی میشه...
مثل حسادت...
چقدر این پست آدم بزرگونه بود...

فرق کرده؟ :)

امینه 15 دی 1389 ساعت 11:35 ب.ظ

اون وقت من بدیم اینه که مقادیر خیلی زیادی دهن بینم و خودم خبر ندارم ، مثلا اگر یکی بگه اه اه اه فلانی چه دماغ عقابی دراز بی ریختی داره فورا با خودم میگم راست میگه!!

بعد اگر یک نفر دیگه بگه نههههه حالا دماغش خیلیم بد نیست و اصلا به صورتش هم میاد ، بازم میگم آره بنده خدا راس میگه !!

دوست دارم خودمو اصلاح کنم

حرف مردم قطعاً تأثیر خودشو میذاره اما آدم قوى یا متکى به نفس کمترین تأثیرو میپذیره. مهم اینه که چقدر اعتماد به نفس دارى. روش کار کن.

هومن 16 دی 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://thick-fog.blogfa.com/

اینجا یکی داره تو دلش شعر می خونه
صداش میاد
حواسم پرست شد...

عزیز من تو دلت که شعر میخونى هدفون بذار همسایه ها لنگ کفشاشون به دیوار نخوره!!

روشن 16 دی 1389 ساعت 08:48 ق.ظ

شما آقایون از خانومهاتون میخواین که توی جمع یا ... لباس رنگ روشن نپوشن .آرایش نکنن و کلا ظاهر و رفتارشون جلب توجه بقیه رو نکنه!

خب اونام مسلما تابعن تا رضایت شما رو کسب کنن!
حالا توی جمع یا ... خانومی با همون خصوصیاتی که خانومتون ازش منع شده توجه شما رو جلب میکنه و ازش تعریف میکنین!

اونوقت انتظار دارین عکس العملش چی باشه!

معیار زیبایی ثابته!چیزی که به نظر شما زیباست به نظر خانومتون هم زیباست!

اما اینکه برای بعضیا پسندیدست و برای بعضیا نیست اختلاف عقیده رو ایجاد میکنه!

موافق نیستم که خانوما کلا سر لج و لجبازى سلیقه شونو به این محکمى پا بذارن روش. من خیلى امتحان کردم. نمیخوام بگم در همه یا اکثر مواقع اما زیاد پیش اومده که اختلاف کلى بوده. شبیه به همین قدا.

اوهوم...
فرق کرده...

غواص کاشف! 16 دی 1389 ساعت 12:23 ب.ظ

موافقم که تو یه موضوع مثه زیبایی که دیگه اگه ثابت شده باشه تو کلیتش کمتر اختلاف سلیقه هست، بین خانم و آقایی که معمولا نسبتی مثه همسر دارند مشاهده میشه! این هم به یه ریشه قبلی برمی گرده! مثلا اگه خانم/آقا قبلا از طرف همدیگه در مورد اون موضوع نکوهش شده باشن، حالا تو لاک حمله میرن تا طرف رو ضربه فنی کنن! یا اگه تو اون موقعیت با هم مشکل داشته باشن، یا اگه اون مورد سبب حسادت همسر شده باشه یا ... وگرنه اصل موضوع احتمالا به قوت خودش زیبا بوده:)
میدونی، به نظرم اگه آدما با هم شفاف باشن، اینقد ابهام تو ارتباط نداشتیم!
این بود انشای بنده:))
حالا خودت خوبی پ.نون؟!
انعکاس نور خورشید توی رود می سی سی پی تو صورتت افتاده یا هنوز در عمق جنگل های آمازون داری دنبال ردپای خرس گریزلی میگردی؟!!
من ردپارو پیدا کرده بودم ولی یهو گمش کردم!
:)

در کل هرچى خودم رو میچالم به نتیجه دندون گیرى نمیرسم !

من اى همچین! نه بابا گوشه خونه خرس کجا بوده... تو کجایى؟

بدون اسم 16 دی 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

معیار زیبایی از دید زنها و مرد ها متفاوته واقعا . زنی که به نظر بنده و شما جذابه لزوما به چشم خانمها قشنگ نیست و بالعکس

چیزى که درست حالیم نمیشه همینه

آل... 17 دی 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام.خوبی پ.نون ؟ آره برا منم زیاد اتفاق افتاده !اونی که به نظرم زیبا بوده از نظر یکی دیگه کاملا زشت حالا زن و مردش فرق نمیکنه هر دوتاش پبش اومده!

دیدی؟ جالبه!

راستی یه چیزی یادم اومد...
من به هر چی میگم زیبا از نظر بقیه آدم ها خیلی زشته...
البته من فکر میکنیم اون زشت رو من از زاویه دیگه ای زیبا میبینم...

درست میگى، نقطه دید خیلى مهمه.

من 18 دی 1389 ساعت 10:04 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

معیارها یکیه اما حس حسادت در مرد و زن یکی نیست

احتمالا

غواص کاشف! 19 دی 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

نه معلومه ردپای خرس رو پیدا کردی! :))
منم هستم.. گفتم که کجام!
باز خوبه تو گوشه خونه ای:) من تو خیابونا دنبال خونه می گردم:))))) دیگه از کت و کول افتادم:)
مراقب باش خرسه شکارت نکنه!

اونم به زودى ؛)

شاذه 19 دی 1389 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام
برای منم زیاد پیش میاد. ربطی به زن و مردش نداره. چند روز پیش با دو از دوستام یه بحث دوستانه داشتیم. مثلا من می گفتم از فلان شئی متنفرم! هر دوشون با علاقه ی شدیدی می گفتن ولی این که خییییییییییلی خوووووبه!
فقط بعد از این بحثها فکر می کنم چطوره که من هنوز به راحتی می تونم با این شخص معاشرت کنم و دوستش داشته باشم؟!

سلایق و علایق یکى از پارامترهاى دوستین نه همه شون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد