بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

آدمیزاد


شاید یک تعریف آدمیزاد این باشد


موجودی با آرزوهای نشدنی

کاشهای محال



نظرات 4 + ارسال نظر
غواص کاشف! 3 بهمن 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

پس چرا می گن آدمیزاد موجودی با آرزوهای تمام نشدنیه؟ اگه آرزوهامون نشدنی بود که انگیزه ای هم واسه زندگی نبود... اونوقت اختیارمون کجا بود؟؟
شاید باید بگیم موجودی با اوهام نشدنی و گاهی کاش های فانتزی و محال!

با حساب تو، تعریف گرگزاده چی میشه؟

شدنیها امیدن. آرزو میتونه نشدنى باشه.
گرگزاده به دلیل اون شعر تو فرهنگ ما تعریف خاصى پیدا کرده. اما از دید من فقط توله گرگه... یه بچه ى بیگناه.

تو 3 بهمن 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

هر کاشی رو که بکاری یه روزی گل میکنه...این رو من مطمئنم...

نه هر کاشى. منم مطمئنم.

تو 3 بهمن 1389 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

دلم میخواد به خاطر این جوابی که دادی باهات دعوا کنم...دلم میخواد بزنمت...دلم میخواد سرت داد بکشم...انقدر که از صدای فریادم حالت بد شه...
جدی میگم پ.نون....
کاش میشد بزنمت...کاش...
وحشی شدم انگار...

خوشحالم از صمیم قلب خوشحالم. اگر کسى اینهمه از حرفم عصبانى بشه به معنى اینه که حرف من اینهمه براش مهم بوده.
اما جهت مثبت و منفی قضیه قابل بحث و حل و فصله. اینکه هر کاشى ثمر نمیده عجیب نیست. من یک عمر آرزو کنم که خودم و عزیزانم دویست سال عمر کنن این یه کاشه و حتى از نظر علم ناممکن هم نیست اما نمیشه متأسفانه.
به هر حال دسته بزرگى از آرزوها رو با اراده و پشتکار و یکدندگى و دعا و کمک گرفتن و همفکرى کردن و غیر و ذلک میشه به حقیقت تبدیل کرد و با تو موافقم دوست عزیز. مع الوصف در مورد کتک هم در خدمتم اگه کمکى میکنه :)

قزن قلفی 4 بهمن 1389 ساعت 03:05 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir/

شاید اصلا چون آدمیم اینجوریه . یاد یه مثلی افتادم که میگه رسیدن به هر آرزوئی نقطه آغاز برای آرزوی بعدی بشر است !

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد