بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بازگشت


همچین قصدی نداشتم اما انگار دوستهام این عمل بستن کامنتها رو به صورت یه توهین برداشت کردن که از دید من اصلا اصلا همچین قصدی در کار نبوده. اگه کسیو ناراحت کردم عذر می‌خوام. برای بستن دلایل خاص خودم رو داشتم و برای باز کردن مجدد چندین پیام با اعتراض سنگین.


عذر مجدد.

نظرات 10 + ارسال نظر
پسر عمو 3 بهمن 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

اسم رایانه ای اینکار میشه " آندوو "
فارسیش میشه " پشیمان شدن "
یه اسم کوچه و خیابانی هم فکر کنم داشت ! هوم ؟

آندو رو هستم اما پشیمون نیستم. اون تصمیم رو رو منطق گرفتم اما نمی‌دونستم اینطور برداشتی ازش می‌شه. دلم نمی‌خواد کسی ازم دلخور باشه به گناهی که مرتکب نشدم.

یه نفر 3 بهمن 1389 ساعت 09:54 ق.ظ

وبلاگ مثه خونه ی آدم می مونه.هرکس حق داره هروقت دلش خواست مهمون بپذیره وهروقت حوصله نداشت نپذیره.
پس توهینی درکارنیست.

همون وقتشم من براى مهمون بودم منتها با یه سیستم دیگه.

صندوقک 3 بهمن 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://ardvisoor.wordpress.com

چیز خاصی نمی گم فقط خوشحالم از تصمیمت

ممنونتم

بدون اسم 3 بهمن 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

جونم .. چه قدر تو حساسی بابا !
جووونم اونا که بهشون توهین شده !!!

چه خبره مگه؟!

واژه مناسبترى یادم نیومد بگم. آدم از توهین یه جور اهانت ناجور به ذهنش متبادر میشه. منظورم اونجور اهانت نبود اما چه میدونم ناخوشایندى شاید، هرچى که بود دلم نمیخواست اونطورى بشه. از دید واقع گرا همه ش بود و نبودش سه زار کامنتدونیش یه قرون و ده شى که باشه باهات موافقم. میره تو همون مایه هاى جونم و جونم :)
خوش اومدى، از این ورا!

قزن قلفی 4 بهمن 1389 ساعت 03:07 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir/

رو به آقای دکتر روانشناس دم در مستراح ! : ما آویخته ها به کجای این شب تاریک بیاویزیم قبای ژنده و کپک زدمون رو !
هان ؟ کجا آخه ؟

خبر شدى إس ان اسى بده

من 4 بهمن 1389 ساعت 09:06 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

مهم خوندت بود و خیلی جای نظر لازم نبود

امینه 4 بهمن 1389 ساعت 12:10 ب.ظ

آفرین

آل 4 بهمن 1389 ساعت 04:03 ب.ظ

:)

..

منتظر 4 بهمن 1389 ساعت 04:42 ب.ظ

خوبه که .....

امیدوارم

بدون اسم 5 بهمن 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

یه پست عاشقانه بزار دلمون باز شه بابا چه قدر چس ناله؟

عاشقانه :) حالا یه چیز نچسناله میذارم ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد