بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

مه‌پاره


شیرین لبی شیرین تبار

مست و می‌آلود و خمـار

مه پاره‌ای بی بند و بـار

با عشوه‌های بی شمـار

هم کرده یاران را ملـول

هم برده از دلها قـرار

مجموع مه رویان کنـار

تو یار بی همتا کنـار

زلفت چو افشان می‌کنی

ما را پریشان می‌کنی

آخر من از گیسوی تـو

خود را بیاویزم به دار

یاران هوار ، مردم هـوار

از دست این بی بند و بـار

از دست این دیوانه یـار

از کف بدادم اعتبـار

می می‌زنم مـی می‌زنم جــام پیاپی می‌زنم

هـی می‌زنم هـی می‌زنم بی اختیــار

کندوی کامت را بیـار

بر کام بیمارم گـذار

تا جان فزاید کام تـو

بر جان این دل خستهٔ بشکسته تـار


پ.نون: توی فایلهای دانلودیم یهو اینو کشف کردم. اصلا آشنایی با همای نداشتم اگرچه اسمشو شنیده بودم. نمی‌دونم ازکجا اومده. یه بار گوشش دادم بدک نبود. دوبار خوب بود سه‌بار ده بار پونزده بار.... الآن به نظرم خیلی قشنگ و دل‌نشینه. 


پ.نون: اطلاعات مفصلترو اینجا پیدا کنید.


پ.نون: با عرض عذر از عزیزی که به این آهنگو به من هدیه داده بود و از زیر چشم من پریده بود. 


نظرات 5 + ارسال نظر
تو 7 بهمن 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خیلی خیلی خیلی قشنگه...

بدون اسم 10 بهمن 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

بالاخره چی قربان؟

بالاخره..... هیچی همینجوری گفتم دور هم باشیم :)

یه نفر 10 بهمن 1389 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام
این آهنگ آخریه هم که خونده بود که اسمش مرغ سحربود فکرکنم هم قشنگه

مرغ سحر ناله سر مکن ، دید گان خسته تر مکن
ما ز اه و ناله خسته ایم
ما غمین و دل شکسته ایم
گوشمان ز ناله کر مکن
ناله سر مکن ناله سر مکن
نغمه های شادمان خوان
صد سرود جاودان خوان
با نوای عاشقانه خوان
عمر مانده را چنین هدر مکن
ناله سر مکن ناله سر مکن
ظلم ظالمان همیشه هست
جرم مجرمان همیشه هست
مکر روبهان همیشه هست
بر دهان ظالمان بزن
از گناهشان گذر مکن
ناله سر مکن ناله سر مکن
صورت ار به سیلی چو خون کنم
به که راز خود ز دل برون کنم
پیش دشمنان را گلایه چون کنی
دشمنان خویش را خبر مکن
ناله سر مکن ناله سر مکن
مرغ سحر ناله سرمکن
دید گان خسته تر مکن

چه جالب!! یه سنت‌شکنی مستقیم...

باران 11 بهمن 1389 ساعت 01:58 ق.ظ http://the-rain.blogsky.com

خیلی خوب بود/خیلی...

روشن 11 بهمن 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

قشنگ و دلنشین بودن موسیقی بستگی به شرایط روحی شنوندش داره!

حتما همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد