بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

شب و روز من


من، در، کوبه.... من، در، کوبه،... من، در، کوبه،... من، در، کوبه،... من، در، کوبه،... 


م ن  د ر  ک و ب ه ....  م د ن ک ر و ب ه....  م د ک ن و ر ب ه.... م د ک و ر ب ن ه ....


د م ک ب و ن ه ر....


نظرات 6 + ارسال نظر
امینه 16 بهمن 1389 ساعت 09:25 ب.ظ

پرسون پرسون ..... یواش یواش.....

نمیدونم چرا یاد این آهنگ قدیمی افتادم؟

پر بیراه نبود :)

قزن قلفی 16 بهمن 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

خدا ببخشتون بهم ! شما و در و کوبه رو میگم !

:)

تو 16 بهمن 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

کوبه در تو....

از اون ور در نگاه کردى :)

پسرعمو 17 بهمن 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

یاد یه فیلم قدیمی افتادم میگفت :

دُدِسکادن - دُدِسکادن - دُدِسکادن ...
فکرکنم صدای تکراری قطار روی ریل بود .

ولی خداوکیلی این اراجیف رو چطوری از کجات خلق میکنی ؟!

یه ذوق و خلاقیتی توشون هست !

بعععععله بععععله کیییههه ؟ کییییههه ؟؟؟؟

یه نفر 17 بهمن 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این یعنی لاپرده حرف زدن وهنری بودن؟

هنرى که اصلاً . لاپرده هم نمیدونم رمز و رازى توش هست یا نه. وقتى یه نفر اونقدر چشش به یه در و گوشش به صداى کلون در دوخته میشه براى من یه همچین حسى ایجاد میشه که دلم خواست اینجورى بیارمش به عالم تکست.
به نظرت زیادى هنرى بود؟

یه نفر 17 بهمن 1389 ساعت 01:03 ق.ظ

بله.مثه این فیلما که جایزه میگیرن.بعدش میگن مخاطب خاص دارن واینا.........

جالبه، بیشترین فیلماییو که من میپسندم همونان! فیلمایى که هیچکى ده دقیقه شو تحمل نمیکنه من حاضرم چند بار با لذت تماشا کنم!!
فک کنم یه درصد قابل قبولى خلم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد