بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

قفل


هیشکی یه کلید مغز این دور و بر پیدا نکرده؟ قفل شده افتاده یه جایی همین جاها نمی‌بینمش...



نظرات 5 + ارسال نظر
هیس 19 بهمن 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

این دل لعنتی اگر قفل میشد
هزار کلید دستت می دادم

سلام

دلی که بشه قفلش کرد دل نیست

دکتر خودم 19 بهمن 1389 ساعت 05:15 ب.ظ

خیلی پیشرفت داری تو،
من هنوز دارم دمبال مغز میگردم.

پیداش کردی خبری بده :)

تو 20 بهمن 1389 ساعت 03:46 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

توی اون کشو پایینی رو یه نگاه کن...

نیست :(

یه نفر 20 بهمن 1389 ساعت 01:22 ب.ظ

کلیدش اینه که آدم بتونه حوادث پیش اومده روطوری تومغزش آنالیز وبعدنگهداری کنه که به شکل یه موجودفعال وجاندارکه میتونن رو فکروعملش موثرباشن نباشه.بلکه به صورت یه تندیس یامجسمه که وجودداره ولی تاثیرچندانی نداره باشه.نمی دونم تونستم منظورموبرسونم یانه؟

نمی‌دونم گرفتم منظورتو یا نه. به هرحال آدم باید یه احاطه کافیی به محیط اطرافش داشته باشه قبل از قفل شدن.

غواص کاشف! 21 بهمن 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

من پیداش کردم ولی یکی از دندونه هاش مثکه سابیده شده!!!! واس خاطر همین اخش کرده بودی؟:)

منم 1000 بار به بلای تو دوچار شدم هی رفتم کلیدساز آوردم! هی خرجش کردم ولی نشد! مثکه میگن بایس محیطمونو تغییر بدیم والا هی تو این محیط یه دندونش می پوسه ....

باز نمیکنه، نتونستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد