بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

هکر


کاش هکرها یه ویروس می‌نوشتن برای ذهن آدمها، هرچی توش می‌گذشتو آنلاین برات می‌فرستاد.


چیزی شبیه فیلم وات ویمن وانت. بعضی وقتها شدیدا بهش نیاز دارم. خیلی آدمها ویروس لازمن. زبون ذهنشون اونقدر فعاله که مجالی برای زبون تنشون باقی نمی‌مونه.


نظرات 5 + ارسال نظر
ب . ا 20 بهمن 1389 ساعت 12:18 ق.ظ

زبون ذهن رو ترجیح می دی به زبون تن مجال نده یا بالعکس؟!
طرفی که نمی فهمی چی می گه اگه زنه حتم بدون چیزی که می خواد و فکر می کنه عکس اونیه که می گه و نشون می ده.من که همیشه گفتم سوالاتت رو از من بپرس..

نیستى که هروقت سؤال دارم

تو 20 بهمن 1389 ساعت 03:44 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

ما که کلا از زبون و ذهن جا موندیم...

...

غواص کاشف! 20 بهمن 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

من همیشه بچه که بودم دوس داشتم رو پیشونی آدما یه ال سی دی بود که میدیدیم چی فک می کنن!!! الان اصلا دوس ندارم! دوس دارم فک کنم اونجوری که من فکر میکنم می اندیشن! آخه باطن کثیف آدما واسم قابل تحمل نیست!!!!

شایدم اینطوری راحتتره چی بگم...

یه نفر 20 بهمن 1389 ساعت 01:24 ب.ظ

کااااااااششششششششش

دکتر خودم 21 بهمن 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

نع!
اونوخ نمیشد عاشق شد :/

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد