بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

چارشنبه‌سوری


می‌خوام اعتراف کنم!


من هیچوقت چارشنبه‌سوری فعال نبودم. شده رفته باشم تماشا یا بعضی وقتا حداکثر یه بار اوووون سالا از روی آتیش پریده باشم اما هیچوقت از این کار خوشم نیومده. مخصوصا قسمت مواد منفجره و ترقه‌ایش که کلا وحشت می‌کردم الآنم که برا خودم مرد گنده‌ای شدم می‌ترسم.


جوونتر که بودیم نمی‌شد هرکاری کرد هرجا آتیش بود ترس این بود که سر و کله گشت پیدا شه و همه رو متواری کنه همه‌ش دلهره و ترس بود. الآنم که کل حس و حال ماجراجویی پریده خلاص.


این چارشنبه سوری هم که خط و نشون اساسیی کشیده پلیس که هرکیو بگیریم تا پایان تعطیلات مهمونش می‌کنیم. عجب ضد حالی بشود!


پ.نون: این پست صرفا جهت اخراج پست قلمی شد و ارزش دیگری ندارد.


نظرات 1 + ارسال نظر
قزن قلفی 21 اسفند 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد