بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

عینک آفتابی


هیچوقت شده تا حالا وقتی زیر آفتاب تند صورتتو تو هم کردی و می‌خوای وارد ساختمونی جایی بشی عکس خودتو توی شیشه‌ای، طلقی، آینه‌ای ببینی؟


من دیروز پریروزا دیدم، معمولا آدم این جور وقتا عجله هم داره که از زیر آفتاب درره حرکاتش هم تند و خشن می‌شه تقریبا. هیچکس نیست که وقتی راحت نیست ریلکس بخرامه. خلاصه من دم در ورودی بانک تجارت شعبه یادم نیست، توی شیشه در یه آدم عصبانی و خشن رو دیدم که به شدت ازم متنفر بود و با نفرت تمام بهم خیره شده بود و داشت میومد که منو بزنه بترکونه!


وقتی که وارد بانک شدم به خودم گفتم چندتا از دعواهای دنیا از یه جرقه اینطوری شروع شده؟ 


خدا پدر مخترع عینک آفتابیو بیامرزه، معلوم نیست چقدر از اختلافات و کتک‌کاریا رو ایشون حل و فصل کرده واقعا!


حالا غیر از آفتاب هم خیلی وقتا می‌شه که آدم از یه جایی پره تو صورتش پیداست. اصلا عادت داره شکلک شاکی تو چهره‌ش نقش بسته باشه...... خیله‌خوب! می‌دونم من بازم از این پستا داشتم. شاید توی این بابونه نه توی اون‌یکی! اما دلم می‌خواد برا یادآوری خودم هم که شده باز بنویسم. هی یادم می‌ره هی شکلک آدم شاکیو می‌گیرم می‌رم تو خیابون این و اون ازم می‌رنجن و فراری می‌شن در حالی که روحم از این جریان خبردار نمی‌شه!!



نظرات 5 + ارسال نظر
ب.ا.م 25 اسفند 1389 ساعت 10:25 ق.ظ

حتما داشتی می رفتی پول بدی . اگه داشتی می رفتی بگیری اون شکلی نمی شدی !

:) حالا آفتاب هم خیلی تند بود.

نون 25 اسفند 1389 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.inky.blogsky.com

از جنتلمنی مثل شما بعیده! که عینک دودیتون رو فراموش کنین!

:) آدم وقتى کراواتشو نتونه مثل بچه ى آدم بزنه میخواستى بقیه مخلفات یادش بمونه؟

باران 26 اسفند 1389 ساعت 02:19 ق.ظ http://the-rain.blogsky.com

من اگه شاکی هم نباشم/آفتاب هم نباشه / تو خیابون همون شکلی میشم ...
:( خیلی غمه !

چرا آخه؟

قزن قلفی 26 اسفند 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

ای بابا برادر .... اینقدر مشکل و گرفتاری هست که کوچیک کوچیکه اش قیافه عبوس و درهمه .... اینروزا اگه کسی تو خیابون لبخند بزنه و راه بره عجیب به نظر میاد و مردم و چپ چپ نیگاش میکنن !! شایدم با خودشون یواش بگن خدا شفاش بده آخی طفلی جوون مردم

قیافه ى اخمو بروز مشکلاته تا خود مشکل. اخمو نبودن میتونه متین بودن باشه :)

باران 26 اسفند 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://the-rain.blogsky.com

دست خودم نیست / بیرون که میرم اخمو میشم / همه هم بهم میگن ولی خودم فک می کنم عادیم . خیلی ناراحتشم

:) نمیشه دست خودت نباشه، به نظرم تصمیمى براى تغییرش هنوز نگرفتى. قرارى نیست اگه اخمو نبودى الزاماً خندان باشى.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد