بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

خوابم


خواب چیز خیلی خوبیه اگر هزار کار نداشته باشی، نگرانی هزار کارو نداشته باشی، هزار نفر منتظرت نباشن، بگیری تخت بخوابی هرچی رفت بدی دمش تا سیر سیر سیر بشی خودت به خوش خودت چشاتو باز کنی و چند دقیقه فقط سقف اتاقتو نگاه کنی یه کش و قوس جانانه بری بالشت یا خرس پشمالوتو تو بغلت فشار بدی بشینی لب تختت چند دقیقه هم پاهاتو آویزون کنی و راه بیفتی.


اگه صدتا قول به صدنفر داده باشی هزار تا کار رو کله هم کپه شده باشن احساس مسئولیت داره نصفت می‌کنه اونوقت صبح و ظهر و عصر و شب و نصفه‌شب همه‌ش یا خواب باشی یا گیج یا چسبیده به تخت خواب از خواب بدتر خودت! از تو بدتر خواب! واقعا!!!



نظرات 6 + ارسال نظر
نون 12 فروردین 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

بله... چه میشه کرد!

تو 13 فروردین 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

به نظرم آدم باید با خواب ازدواج کنه...

اونوقت مردا میشدن خوابذلیل :)

غواص کاشف! 14 فروردین 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

سلام...
نمیدونم چطو شد من یاد مستر بین و تخت خوابش افتادم!!!!
حتمی از این دمپایی حوله ایا هم پاته:))
آهان کلاه منگوله دار چی؟

واقعا من که الان دارم میرم با خواب عقد اخوت ببندم! نمیدونی امروز چه محبت بی پایانی بهش دارم!! ای جااان...

:) مال منه ! برو با یکی دیگه عقد ببند!!

آل... 14 فروردین 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

یکی از لذت بخش ترین کارای !!

.... اگه زندگیت فقط خواب باشه چى؟

غواص کاشف! 15 فروردین 1390 ساعت 08:48 ق.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

چی چیو مال منه! من دیروز عقدش کردم رفت!
البته موقت بود ها! تو می خوای دائمش کن:))
ولی نه اینکه همه زندگیت بشه! اینقده خواب ذلیل نباش ببم جان! گربه رو دم حجله بکش:)

من به تساوى حقوق خواب و آدم معتقدم!!! برا همین حرف تو خونه فقط حرف خوابه ؛)

دکتر خودم 2 اردیبهشت 1390 ساعت 05:43 ب.ظ

کاشکی یه روز بیاد که من روزی ۴ ساعت بخوابم، همه‌ش به درد خودم و مردم و همه بخورم،
چه زندگی شیرینی میشه اون زندگی
به‌به! به‌به!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد