بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

ضد گلوله


زندگی واقعی و کامل فقط با من یک سانتیمتر فاصله داره.....


              یک شیشه ده میل ضدگلوله به مساحت بی‌نهایت در بی‌نهایت




نظرات 10 + ارسال نظر
میشکا 31 فروردین 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

احساس تنهایی نکن منم همون ورا میچرخم

...

تو 31 فروردین 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

اوفففففف...

منتظر جرقه ت بودم.

نهال 1 اردیبهشت 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

چه سریع هم رد میشود ...

آل 1 اردیبهشت 1390 ساعت 09:55 ب.ظ

دکتر خودم 2 اردیبهشت 1390 ساعت 05:36 ب.ظ

چی بگم که معادله صفحه‌شم دارم می‌بینم؛
دیوونگی در تجرید.

:) احسنت!

یه نفر 3 اردیبهشت 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

مساحت بی نهایت دربینهایت؟
انتگرال چندگانه می خواداون وقت؟

بستگی داره که بخوای چیو حساب کنی. به هرحال توی ابعاد بی‌نهایت عدد گیرت نمیاد.

مع الوصف دقیقا بستگی مستقیمی به زاویه‌ی صفحه‌ی شیشه در فضا داره. آیا بر سطح افق عموده یا نیست اگر هست آیا با یکی از محورهای مختصات موازی هست یا نه.

اینها رو باید از دکتر سؤال کنی :)

یه نفر 3 اردیبهشت 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

دکترکه نیست.
ولی اتفاقا یکی ازآقایون ترم آخرارشدریاضی گرایش هندسه الان کافی نت هستن.سیستم کنار من دارن فیس بوک بازی می کنن.ولی ازونجاکه ایشون اولین جلسه که اومدن سرکلاس من فک کردم مسخره بازیه وگفتم پسرم شما بیابشین تااستادبیاد.درنتیجه ایشون هروقت منوببینه یه سری متلک بارم میکنه.
نمیشه ازش بپرسم............

همون خوبه و مناسب سر شوخیم که باز شده الان وقتشه...

مرجان 3 اردیبهشت 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

آخه وقتی شیشهه ده میله ، چجوری مساحتش بینهایت در بینهایته اونوخ ؟ (:

سلامممم چطورى مرجان جان؟

خوش اومدى :)

در نظر بگیر ضخامتشم بینهایت بود!!! ووااوووو

یه نفر 4 اردیبهشت 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

اتفاقا خودش وقتی کارش تموم شداومدحال احوال.(چه جوربعداین همه مدت یادش بود؟؟؟؟؟؟).ازش پرسیدم.گفت شماکه سوال ریاضی هیچ وقت نداشتی دخترم.همیشه سوال فلسفی داشتی.فردابروپیش دکترابراهیمی.......(اینم میگه بایدازدکترسوال کنی)

سرشوخی بازنشده بود.تقصیرخودش بود.باشلوارجین وتی شرت آستین کوتاه وموی فشن اومدسرکلاس.اونم توآمفی تیاتر.خودشم معرفی نکرد.شروع کردبه خط ونشون کشیدن.
کلاسم مال اون نبود.بنابه دلایلی استاددرس بایدعمل میکرد ونمی تونست بیادوایشونم چون خیلی حالیش بودومعدل اول ارشدابوده استثناا کلاسومیدن بهش.

نه به خودش گیر بده دکترا پیرن حوصله هم ندارن :)

یه نفر 4 اردیبهشت 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

که چی؟
که فکرکنه می خوام خودموبهش بچسبونم؟
هرگزهمچین کاری نمی کنم.
یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پیشنهاده نخواستى نخوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد