بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

بابونه

یک گل میباشد و ارتباط خاصی با این وبلاگ بخصوص ندارد!!

دایاگون آلی


وقتی هیچی نمی‌گم، معنیش این نیست که چیزی برای گفتن ندارم.


حرف وقتی قیمت پیدا می‌کنه که بیفته سر جاش. اگه غل بخوره بره تو کوچه‌ی دیاگون در آوردنش کار حضرت هاگریده!


رو این اساس محض امتحان هر هشتصدسال یه بار یک کلمه می‌گم. گرفتی گذاشتیش یه جای امن، حرف بعدیمو می‌زنم. 


الآن کوچه‌ی دیاگون پر حرفهای جویده‌شده‌ایه با دوره بازگشت هشتصدساله.....




 

پ.نون: امیدوارم این یکی حرفم نرسه به کوچه‌ی دیاگون.




نظرات 5 + ارسال نظر
تو 3 خرداد 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

تو کلمات رو بگو...
من خودم در کوچه های دیاگون جای امن براشون سراغ دارم...

برام موى اژدهاى وایپر کنار بذار این تابستون لازم دارم...

غواص کاشف! 4 خرداد 1390 ساعت 02:41 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

سلام
میبینم زدی تو خط هری پاتر و کوچه دیاگون!!
تو نذار مغازه جادوگری حرفاتو چپه چوله کنه، ما جای امنشو دااااریم:))

سلام دوست من ، خوش اومدی :)

دمت گرم!

نون 4 خرداد 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.inky.blogsky.com

عجب...

ماه 6 خرداد 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

دلم برا کوچه دیاگون تنگ شد مدتیه جاروم بنزین تموم کرده اینجا سرگردون موندم وگرنه یه فکری برات میکردم

خوب اگه از گرگ نمیترسى بیا خونه ى ما با پودر میفرستمت برى ؛)

امینه 6 خرداد 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

منکه پایه ام یه بار برم کوچه دیاگون ، حتی دوبار !

مواظب خودت باش! سعی کن همیشه با یه غول بی‌شاخ و دم نجیب همراه باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد